Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zlozvyk

31. 03. 2008
2
4
732
Autor
Nardem

Zlozvyk nevyhodíš oknem, musí od tebe odejít po schodišti schod za schodem

Zlozvyk, popínavý břečťan který nemůžete setřást. Ovládá Vás a přitom si to ani neuvědomujete. Okolí nás bohužel neposuzuje jen podle dobrých vlastností, ale i těch stinných, a proto bychom se měli snažit, vlastnit jich co nejméně. Naneštěstí to není vždy tak lehké, jak by se mohlo zdát. Zlozvyk je moc velké sousto než abychom ho mohli lehce spolknout, je to moc tuhé lepidlo a nejde jen tak seškrábnout. Přes noc se z nás nestane hvězda a jedničkář, musíme stoupat po krůčkách, až se nakonec dostaneme na vrchol, pokud to urychlíme, stane se, že spadneme a pořádně si natlučeme. Ani zlozvyku se nezbavíme pouhou frází, protože tak by zůstal hluboko v nás skrytý a vyplul by na povrch v tu nejnevhodnější chvíli. Musíme si dávat menší cíle, které zvládneme vstřebat, až si náhle uvědomíme, že naše spatné a zafixované zvyky jsou pryč.

4 názory

Nardem
05. 05. 2008
Dát tip
díky všem:)

trinitix
19. 04. 2008
Dát tip
tak tohle se mi moc líbí.

Řízek
07. 04. 2008
Dát tip
jo, to má, a zvlášť mně zaujal prolog!*

Druss
31. 03. 2008
Dát tip
to má myšlenku;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru