Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pár lidí z ostravy?

31. 03. 2008
2
68
1995
Autor
Specus
Našlo by se pár lidí, kteří by měli zájem se více méně pravidelně scházet(ne na rande semnou :) ) ... a udělat si takový více méně neoficiální klubík? Pokud byste měli zájem, určitě se ozvěte :)

68 názorů

Specus
20. 04. 2008
Dát tip
Omlouvám se s hlavou od popela všem ... zasekl jsem se v práci ... nechutné, já vím ... snad někdy jindy, taky je mi to líto ...

papouch
20. 04. 2008
Dát tip
líto.. papouš nebyl, nešlo to nóó..

heh mno, sraz to byl opravdu "velky" :-) ale zase byla alespon sranda ;-) intimco ;-) a jen tak mimochodem, kde vsichni byli?

no specusi, to se ale nedělá!:) měl bysis sypat popel na hlavu.. 2Theuška: ale jo.. přišel jsem domů ještě věčer, takže doufám, že si zapamatují že jsem přišel jak bylo řečeno a že příště prostě bude taky podle mého:)

Theuška
18. 04. 2008
Dát tip
Specus kdes byl?????????????????? Já tam byla a tebe jsem rozhodně nepotkala!!!!! christopher kenneth - doufám že to doma přežili :)

Theuška
18. 04. 2008
Dát tip
Lidi já se pokusím! Už je mi líp :) kapku...

Specus
17. 04. 2008
Dát tip
Navrhuji, aby všichni vzali i své alterego. A navíc to můžem kdykoli zopakovat :)

tyjo, tak abychom tam nebyli jen tři nebo čtyři..

Theuška
16. 04. 2008
Dát tip
Churavím, churavím, hopefully se uzdravím!

Specus
16. 04. 2008
Dát tip
No já určitě, ještě abych chyběl :) ... jinka jak jsem psal, 18. je asi ideální termín, dorazím tam po páté, protože pojedu rovnou z práce ... jinak teda asi nejlepší bude, když ten, kdo příjde první, dá nějak najevo, kdo je ... takže navrhuji třeba nějaké vypreparované zvíře. Třeba růžového vycpaného medvěda asi nikdo nepřehlídne, žejo :) ...

do klubíku se však hlásím:o)

no.....já jedu v pátek do Opavy pro šaty,protože v sobotu jdu na 1. jarní ples,tak asi mi to nevyjde..Ovšem příště se budu těšit:o) a2a2: zajímala by mne akce v Havířově...jen ať to není večer,protože musím dojet zpět domů do Ostravy:o) Dobře se bavte lidi:o))

a2a2a
15. 04. 2008
Dát tip
Já jsem se již omluvil, mám práci, ze které se ne vždy mohu uvolnit. Poprosím však, kdyby mi pak kdokoliv z vás napsal zprávu, jak vše proběhlo, kdo se účastnil, apod. Jsem ochoten napříště pomoci takové formě setkání, kde by literatura měla jasně navrch, zatím, pokud jsem se občas doslechl, jde spíše často o spontánní a nijak zvlášť dobře organizována setkání s přátelským pokecem, kde pro prezentaci vlastní tvorby a diskusi o ní, třeba pak už jen kuolární, schází větší trpělivost. A znovu upozorňuji ty z vás, kdo stojíte o častější akce, na velmi přátelské sdružení okolo knihovny v Havířově, kde jde o literaturu a současně velmi vstřícnou atmosféru. Pokud má někdo zájem, nakontaktuji vás. Já sám jsem jen občasným účastníkem těchto akcí. A vám všem přeju hezký sraz

navrhoval bych, aby tady a teď každý dal vědět, jestli přijde nebo ne, ať víme, s čím se dá počítat:)

domin.go
15. 04. 2008
Dát tip
to ještě nezjistili,co to je asi to bude nějaká mutace kolik máš prstů na nohou?

Nevím, co to je, ale uráží mě to!

domin.go
15. 04. 2008
Dát tip
ha pišta je sparťan!!

Avízo domingovi. :)

domin.go
15. 04. 2008
Dát tip
kurnik šopa, proč s tudma mám čtyři avíza? já jsem jenom napsal, aŤ si založíte klubíků třeba dvacet, ale hlavně ať roznesete v předposledním kole tu prašivou rudou chátru ,)))

mno poznavací znamení, mylsím, že christopher je poznavácí znamení samo o sobě :-D mno...položíme na stůl papír s nápisem "písmák"?nebo něco v tom smyslu? 2Christopher:doufám, že tam nebudeme jenom my dva :-) a nesedime tam s papirem jak blbecci :-)

Theuška
15. 04. 2008
Dát tip
Takže Mirror 18.4 zhruba od té 17 hod. Možná dorazím kapku později, podle práce. Jo a poznávací znamení??? Ať neběhám od jednoho stolu ke druhému jako jojo :)

tak jak teda děcka?.. víš co Specusi?.. stanov nějaký termín a kdo bude moct, přijde, kdo nebude moct, nepřijde.. ale je důležité, aby bylo nějaké datum.. protože jinak je to tak celkem na vodě, když se chceme sejít a nikdo neví kdy.. já myslím, že toho 18. 4. v Mirroru je to ideální:)

takže platí ten pátek, ted? 18.4.? Tak nějak okolo čtvrté? páté?

Theuška
13. 04. 2008
Dát tip
Já su na tom podobně. Udělám si čas, práce počká :) Papouchu škoda že ti to nevyjde... Už jsem ti chtěla nabídnout ubytování u mne s tím, že ti vyčistím klec po našem nebožtíkovi PtákuPtáku agapornisovi... No nic, tak příště:) U mne máš bidýlko volné vždycky, když teda budu doma... :) Tak v kolik???

mi to vyhovuje snad kdykoli.. teda kdykoli si udělám čas.. ať je to kterýkoli pátek, sobota nebo taky i neděle..:)

mirror je na husáku.. na rohu je tam dole pizzerka a kousek dál je bilbova nora + mirror pub

a2a2a
11. 04. 2008
Dát tip
18.4. bohužel nemohu, jsem v práci, všední dny do jisté míry omezují účast vzdálenějších, ale chápu, že je obtížné tyto zájmy sladit. Přeji vám dobrou zábavu.

a kde je Mirror?

papouch
11. 04. 2008
Dát tip
škoda, 18.4. jsem v Koryčanech (

Specus
11. 04. 2008
Dát tip
opožděné avízo :)

Specus
07. 04. 2008
Dát tip
ok, takže má někdo něco proti Miroru? Byl jsem tam a taky se mi tam líbilo :) ... takže jestli nemá nikdo nic proti :) ...

18.4. mi vyhovuje, budu mit po recitacce, takze pohodka ;-) coz mi pripomina, ze bych si mela zopakovat text...nevadi ;-)

o kouř mi nejde.. sám se velmi aktivně zapojuji do zhutňování ovzduší:D.. njn.. kuřák..

Theuška
06. 04. 2008
Dát tip
A Mirroru mají Aztéka v Alpách :) Ale jinak je mi to jedno. Zahuleno je bohužel všude...

v noře hraje lepší hudba, ale jinak mám radši mirrora.. mimochodem jsem se odamtuď před chvílí vrátil:)

lidi.. já mám nejradši Mirror.. tam jsem fakt doma.. ona když se tam hodí včas rezervačka, tak máme klidně půlku hospy pro sebe..:).. což?

16.9., nejlíp kolem půl osmý večer.

Specus
04. 04. 2008
Dát tip
ok, vidím, že se to s termínem lehce komplikuje :) fajn, uděláme to takhle ... 18.4., 25.4., 26.4. tyhle termíny mám volné já :) ... takže asi bude nejlepší udělat nějaký kompromis :) ... a slečny se hlaste Papouchovi, u které může přespat :)

papouch
04. 04. 2008
Dát tip
papouš nemá kde přespati (

Theuška
04. 04. 2008
Dát tip
V květnu tu nebudu, takže 18.4. bych nejspíš mohla. To bude asi poslední vhodný termín pro mou osobu. A Hobit je v pohodě, to je fakt :)

ách jó..18.4. jdu na 1. jarní ples,nemohu.. mi se hodí květen:o)

Specus
03. 04. 2008
Dát tip
No, vidím, že zájem by byl, takže asi bude nejlepší si už určit nějaký termín, kdy bysme se srazili a uvidíme :) ... takže co byste byli bývali řekli na 18.dubna? A čekám návrhy, kde :) ... myslím, že by nebyl špatný Hobit nebo dílo, tam je dost místa a relativně klid :) ...

Pokud pozvání patří všem bydlícím v ostravě (a přilehlém okolí), tak bych se velmi ráda přihlásila ;-)

určitě se rád budu účastnit.. a ještě radši se budu účastnit, když se bude konat v hospodách:).. kdyžtak dejtě vědět, že se něco chystá:)

já se,prosím pěkně,hlásím:o)) jsem z Poruby totiž..

Theuška
02. 04. 2008
Dát tip
tak děcka rychle s tím "srážením" bo v květnu už budu zase ve FR :(

Specus
01. 04. 2008
Dát tip
:) ... souhlas, ale potom je o to dál domů :D

Když jde o pivo, víno a jiné alkoholy, je všude blízko:)

Specus
01. 04. 2008
Dát tip
taky koukám :) ... to je to obnovování stránky ... někdo mi to kdysi říkal: "Synu, stránku-li obnovíš, dvakrát se vyslovíš. Střez se Obnovování stránek a kouření marihuany po ránu." ... jo, tak nějak ... Pišto a Papouchu, jsem rád, že jste se ozvali ... sice celkem koukám, když jeden má být z Prahy a druhý z Brna ... :)

Ses nějak zaseknul....

Specus
01. 04. 2008
Dát tip
Lidi, vy mi děláte radost :) ... myslím, že naprosto ideální bude skloubit poezii, prózu a umění vůbec s pivem, vínem a alkoholem vůbec. Kdo je pro, ať se hlásí :) ... nemám rád velká sdružení, ani oficiality. Chci hlavně dát dohromady skupinku lidí, kteří si budou rozumět a z tvůrčího hlediska si pomůžou a podpoří se... a uvidíme, jak se to vyvine :) P.S. A Muesso, ty jsi samozřejmě vítaná ;-)

hasím

papouch
01. 04. 2008
Dát tip
hlásím

Specus
01. 04. 2008
Dát tip
Lidi, vy mi děláte radost :) ... myslím, že naprosto ideální bude skloubit poezii, prózu a umění vůbec s pivem, vínem a alkoholem vůbec. Kdo je pro, ať se hlásí :) ... nemám rád velká sdružení, ani oficiality. Chci hlavně dát dohromady skupinku lidí, kteří si budou rozumět a z tvůrčího hlediska si pomůžou a podpoří se... a uvidíme, jak se to vyvine :) P.S. A Muesso, ty jsi samozřejmě vítaná ;-)

Theuška
01. 04. 2008
Dát tip
Super! Jdu do toho!

papouch
01. 04. 2008
Dát tip
a ve Slatině je hospoda

domin.go
01. 04. 2008
Dát tip
a ve Svitavách je hospoda, kde dělá můj kamarád - dvanáctka za šestnáct, patnáctka za devatenáct

Petře, jsem první, kdo se rád účastní, pokud to ovšem bude především a téměř výhradně o pivu, vínu a třeba i o jiném alkoholu. Nicméně v Praze při šipkařském sdružení již existuje nesmírně sympatické sdružení okolo hospody STS Chvojkovice-Brod a dělají každýrok řadu akcí aje tam moc hezká atmosféra. Jinou skupinou je na Jiío z Poděbrad klub U Růžového Sadu, také dělají jednu až tři akce ročně. To jen, abys byl v obraze.

a2a2a
01. 04. 2008
Dát tip
Petře, jsem první, kdo se rád účastní, pokud to ovšem bude především a téměř výhradně o poezii, próze a třeba i o jiném umění. Nicméně v Havířově při městské knihovně již existuje nesmírně sympatické sdružení okolo knihovnicepaní Jindry Zlámalové a dělají každýrok řadu akcí aje tam moc hezká atmosféra. Jinou skupinou je Bohuíně klub Maryška, také dělají jednu až tři akce ročně. To jen, abys byl v obraze.

domin.go
01. 04. 2008
Dát tip
klubíků si udělejte třeba dvacet, ale hlavně zničte ve 29.kole tu rudou verbež +)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru