Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Oslaď si můj sen

27. 06. 2001
7
0
844
Autor
polemik

Vem cukr a syp

házej tam kostky

rozmáčej homole

jednoznačným chcitem

 

tam burzy se hroutí

když zaručují zprávy

že se posraly perlorodky

 

a Evropa ječí do kroku

jedinečné nespoutané

předspontánní pochopení

 

má země ta holka

s culíkem a důlky

obnažena od ucha k patě

 

přemýšlíme v nich

co porodí z podvědomí

vykasaná proplácaná gheta

 

ležíme v přítulesti

zapojeni do zásuvky

vcítěni do fascinací

 

prodáváme si jazyk

záminulostí do pobudoucnosti

naše histerorie končí

 

nepřímým Danajským darem

minutu po Pyrrhárně mas

samoou nad sebou vládnem


Cavalera
28. 06. 2001
Dát tip
... zdá se mi to, nebo ne ... množí se to , nebo ne? ... ale jedno je jisté ... "imbecilum a debilum" se šířííí neuvěřitelně rychle .. by přímo geometrickou řadou ... člověk by řekl: uřízneš huse nohu, přestane chodit a ono té mrše narostou další tři nové:-))))))))))))) ehm .... jinak, krom toho, že bych Ti chtěl opětovně a od srdce vyznat lásku a projevit tak nejen v soukromí, ale přede všemi své nejvroucnější city, jsem chtěl i popřát krásný den a aby se Ti vedlo taky tak dobře jako mě .... poslední co bych Ti chtěl popřát je neutuchající fantazie a originalita při výběru nových nicků .... v jedné knize jsem četl, že každý člověk je jedinečný, ANO .. Ty jsi skutečně originál!!!!:-))))))) .... je mi to až žinantní, ale rád bych tě teď objal:-)))))))))))) .... u srdíčka se cítím jako Vinetou, když potkal svého bratra .. BRATŘE!!!!!!!! .... :-)))))))))) A nyní pár drobných, přesto však konstruktivních poznámek k básni, za které vděčím právě Tobě, můj bratře, můj učiteli: Už nepiš!!!! .. .. i přes kritiky, které jsem od Tebe převzal si dovolím jednu ryze vlastní ... Začal jsi psát o trochu lepší a i myšlenka je nejen jasnější, ale i aktuální a věcná, ikdyž se divím a to přiznávám, že dílko pochází z Tvé "ruky" ... nečekal bych to od Tebe .... za dílko rozhodně TIP!!!

clovrdik
27. 06. 2001
Dát tip
líbí se mi tahle báseň, "jednoznačným chcitem" - to je zdařilý slovo, aspoň dle mého skromného a poezie neznalého názoru :-))

kafka
27. 06. 2001
Dát tip
moc dobře *!

SUPER I*I

Kangi
27. 06. 2001
Dát tip
jo, hodně šťavňaté a výživné

sidi
27. 06. 2001
Dát tip
Dtto Kangi, taková "dobře udělaná" :-) letní publicistika.

Pája
27. 06. 2001
Dát tip
baštím*

Ženatej
27. 06. 2001
Dát tip
Jo, líbí se mi to i s těma posranejma perlorodkama...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru