Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nádej, ...je to taká nechutná neviestka

03. 04. 2008
0
0
1016
Autor
ludo
Nádej je tehotná ženština, o ktorej viem všetko a predsa tak málo. Ubytoval som ju u nás doma a predchádzam si ju ako dajakého cenného hosťa. Posteľ jej denne prezliekam a úslužne podstrojím aj niekoľko vankúšov pod hlavu, ...aby nás potom, až sa zase poberie, niekde neohovorila. Je tehotná vlastnými prísľubmi, a mojími zúfalými očakávaniami. Priznám sa bez mučenia, mali sme spolu nezákonný sex, ...je mladučká a hlúpa.


    

     Keď si ľahne, priskočím a čítam jej príbehy z vlastného života, tie strašne miluje. Usmieva sa a mudruje do nich. Akoby čo spravila ináč, ...kde som to prehnal, kde som mal pritlačiť. Keď leží v mojej posteli, necudne ju pozorujem. Teším sa až zľahne a porodí úžitok, ...svojho,  ...nášho očakávaného potomka a poberie sa zase niekam preč. Je ako nepokojný a nesústredený žiak, čo stále o niečom sní. Tvrdí že do rovnakej rieky vstúpiš tisíc krát, ...a vždy to bude krásne. Láska je vraj naporúdzi, stačí okno otvoriť. Myslím si svoje, už nenaletím. Ako keď naplano celú noc striehnem na postriežke s guľovnicou, ako sprostý. Lezie mi na nervy, sviňa jedna. Keď ju opäť uvidím, stíchnem a bez slova jej naložím pariacu polievku do taniera, aby sa najedla. Sedí za stolom, a nahlas chlípe. Vezme si chlieb, ...riadny kus. Máme taký obnosený, ošúchaný vzťah, ...ako dajaký starí manželia. Keď doje nahlas si uľaví a pohne sa na záchod. Odhaľujem pred ňou najskrytejšie túžby svojho zmäteného, smädného a popleteného srdca. Pozná aj moje spodky, čumí keď si ich vyzliekam, ...a až prirýchlo hádžem do koša. Pozná môj mokrý, zaslintaný vankúš,  ...spoločne sme doň smoklili, ...pozná aj moje vysvedčenia zo základky. Priplichti sa vždy, keď som sám, bez ohlásenia, ...vopred ani zaboha nezavolá, ...vraj nemá kredit. Je pekná a pestovaná, pohľad má zrelý a múdry, ...ako starec. Nechodí často, ...len tak, ...dlho nič a potom hneď, na ruskej trojke, ...tie paripy dôstojné a fŕkajúce, ako z rozprávky. Príde ako zatúlaná mačka za svojou miskou, plnou mojich sĺz a dôvery. Keď ju zbadám z okna, letím jej otvoriť zábranu svojho zatvrdeného srdca, ...je trúfalá a vynucuje si čas. Chce výhradnú oddanosť. Keď zastane vo dverách, potmehúdsky sa smeje a hrozí mi prstom. Je proste úžasná a božská, ...v purpure chodí a v zlate. Keď vykladá karty, neuhne zrakom. Čo povie, za tým si stojí. Len aby už prišla k nám, ...už som dlho nebozkal ženu na ústa.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru