Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ženy, ...výhradne sa živia láskou

03. 04. 2008
2
1
1296
Autor
ludo
Napojil som sa na ňu ako dáky mág. O ženách rojčím rád, možno pre určitú zviazanosť, ktorú pociťujem, keď som v ich blízkosti, ...strácam dar reči a kolená sa mi trasú. A jachcem ako mamľas.

    Zakopávam keď som na ich území, som nesmelý a nesvoj, keď na mňa čo len pozrú, ...len nasucho preglgnem a pracem sa preč. Ženy sú silnejšie ako muži, preto som radšej v ich prítomnosti. Som ako slnečnica, ktorá sa za nimi neustále otáča, pretože dostáva viac energie ako dáva. Sú nádherné a silné, akoby ani neboli pozemského pôvodu. Je v nich dravosť, krása, neha i prítulnosť. Preto sa nečudujte, že som často s nimi. Ako nájomca čo nemusí platiť nájomné. Ako odkundes, čo sa zmocní veci bez dôvodu. Sú pripravené lásku dávať a to omnoho viac než jej dostávajú, ...zákon zachovania energie, ...do čerta s ním, ...veď je to len fyzika. Ženy, zvlášť tie ctihodné a múdre, čo už časom dozreli, ...sú ako víno, čo mu čas neuškodil. Poznajú odpovede na všetky pozemské otázky, ...čo ich len je. Sú mysticky láskavé a odovzdané. To láska ich tak kultivuje. Ak sú opäť milované, vstávajú s popola ako vták Fénix, čo v okamihu obletí celý svet s úmyslom milovať. Sú korunou tvorstva na zemi, zvlášť počas materstva, keď skoro za úsvitu vstávajú ku svojim malým zverencom. Smejú sa a morský príboj vzdúva sa. Hladia,  ...a všetky sopky sveta sa ozvú. A keď nežne objímajú, ...výboje slnka, akoby sa načisto zbláznili. Ak ju chceš zažiť i ty, ...pamätaj si človeče, ...že výhradne sa živia láskou.


1 názor

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru