Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bublifuk

06. 04. 2008
2
13
1537
Autor
ArtRoza
 

Tvoje slová
sú ako bubliny
 

Krásne
    dúhovo
         prázdne
 
                      nič.
 

 
o  o  o  o

 


13 názorů

ArtRoza
02. 10. 2010
Dát tip
a grafomani maju vecny problem s pisanim a filozofovanim nad blbustkami, z ktorych zostavuju psychologicke posudky celeho ludstva, alebo jeho polky :) Ale take uz komplexne posudky byvaju, z casti su realne a z casti imaginarne :)

Kocecka
19. 11. 2008
Dát tip
Bic, to je fakt zaujimavy postreh... A pravdu mas (vo velkej vacsine pripadov). Ono to bude o.i. asi aj tym, ze zeny pisu, ked su nestastne a muzi, ked su stastni. (aj ked to je mozno az trosku moc zovseobecnene:) Inac blbustka pekne farebna :)

Bič
08. 04. 2008
Dát tip
Jsem si teď vzpomněl na něco, co pořád tvrdím. Muži ve svých básních ženy oslavují a ženy ve svých básních mužům nadávají. Unavený jsem z obou verzí. (Přesto ta Sen o pomstě se mi líbila, protože jsem si tam nepředstavil muže, ale člověka.)

ArtRoza
07. 04. 2008
Dát tip
Pista >> Bodaj by :) j.nick>> odhliadnuc od vztahovacnosti, sa smejem ;) vsetci>> je to len blbustka, bublifukom sa dych vyrazit neda;) Kazdopadne, vdaka za vas cas a koment. A pekny dnik ;)

Honza_Princ
07. 04. 2008
Dát tip
čekal jsem zakončení nějakou pozitivní banalitou, takže mě to vlastně překvapilo

Petrusha
07. 04. 2008
Dát tip
pozor na pichliače

j. nick
07. 04. 2008
Dát tip
to mi připomnělo hlášku z jednoho k popukání stupidního filmu: "tvé lži jsou jako banány... přicházejí ve velkých žlutých trsech.":))))

Honzyk
06. 04. 2008
Dát tip
...vskutku objevne.... ........(

moorgaan
06. 04. 2008
Dát tip
juj.. povedene... /**

Aby se chlapec neurazil... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru