Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsem šílená?

28. 06. 2001
2
0
1176
Autor
Ivušáček

Po někom se mi stýská zas a zas a u mě jakoby se zastavil čas ten proklatý  čas.

Já proti němu nezmůžu nic, i když bych byla z Bohunic.

V Bohunicíhc to mám ráda, protože mám dobrého kamaráda.

Jeho jméno je docent Chocholoušek, jenž mi dá vždy klystýru doušek.

Jsem totiž šílená z jedné nenaplněné lásky, která ni na srdci dělá velké vrásky.

Proč mám jen takovou smůlu, že když se zamiluji, jsem přivázána k ostrému kůlu.

Jediné jak si drdce spravím, je má píseň, kterou si teď pravím:" Jsem trochu šíléná, místy zelená, beze jména beze jména, beze jména."


Marysa2
07. 07. 2001
Dát tip
Tak ty už taky začínáš s Esmeralda-mánií ???!!

Krel
04. 07. 2001
Dát tip
dobré...zajímavé..

Jemný
03. 07. 2001
Dát tip
:-))*

Ivušáček
30. 06. 2001
Dát tip
Mám ráda i jiný barvy něž je zelený, třeba růžová není k zahození????Papíru mám dost.

Jarodějka
29. 06. 2001
Dát tip
Wopi, děkuji za avízo ! no a jak se vede Wiki ? ať se staví na pokoj, tam co je ta mříž, kde se už dlouho nikdo nestavil ;o)
Ivušáček: tvoji arteterapii podporuji, jenomže to strašně leze do papíru a zelených tužek :o)))

Wopi
28. 06. 2001
Dát tip
Jsem Šílená, jsem Falka, jsem Jarodějka, jsem kafka, jsem MontyP :o))))))))))))

Daemonica
28. 06. 2001
Dát tip
Wopi: musím Tě zklamat. Jsi o pár děl vedle... Auditko o bláznech je jinde :)). Tam si buď třeba zelenomodré tupítko :))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru