Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Myšlenkový pochody

14. 04. 2008
8
9
2047
Autor
Petr_Fonvald
Nevím
Jsem to ještě já
nebo sem se zase začal schovávat

Prej je to věkem
Prej se věkem lidi mění

Snad jít se projít do lesa
Naslouchat zvuku větru ve větvích
A být z toho na větvi sám

Deprese
Regrese
A já se cítím jako prvňáček
Při svý první lásce

Ale prostata mi cuká orgasmem
Protože sem prase

Zkažená láska hnije v mým srdci
A chtěl bych být očištěn
Ale nemá(m) křídla andělů
Snad jen jejich oči

Duše
Je jenom díra plná hadů
Co maj hlad

9 názorů

jt
12. 06. 2008
Dát tip
první půlka vypadala aj zajímavě, bohužel ve druhý zase andělé a bla bla bla. ještě horší mi tady ale přijde Tvoje ukecanost - spoustu slov, který kdyby se škrtly, o nic se nepřijde, pač nijak nedokreslujou ty obrazy/pocity, ani nemaj nějakeý rytmický opodstatnění. třeba sám v osmim verši, ale - je toho tam daleko víc. další věc, která mi tady vadí, je až moc častý dovyprávění naznačenejch věcí, čímž mi, jako čtenáři, bereš hodně prostoru. pro příklad pátá strofa. první verš ok - ale - druhym to hodíš tam, kde to chceš mít. osobně bych si za tim prvnim veršem moh představit hodně příběhů, ale - když tam pak napíšeš, že z toho všeho je správnej jen ten úplně nejdebilnější důvod, pak tady je veškerá moje invence úplně zbytečná ..

wow... tak to je dost dobrý! moc hezký! tip!!!

romale
15. 04. 2008
Dát tip
je to věkem - taky jsem o tom slyšel...

pipilote
14. 04. 2008
Dát tip
Ale prostata mi cuká orgasmem protože jsem prase..to se mi líbí.Vůbec,zvláštní druh psaní.

Já se z toho dostávám tak že se z toho vypíšu:)

Janina6
14. 04. 2008
Dát tip
ale no tak se tomu už sakra vzepři, nebo vydej sbírku, depko*

Norsko
14. 04. 2008
Dát tip
tvé načančané verše konečně doznaly radikálních změn. Konec je pozitivní :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru