Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podzim, aneb svět půl roku zpět

19. 04. 2008
1
1
959
Autor
Mioneo

To je tak když se můza zapomene a jaro tahá ze země podzimní vláhu... Na jaře se podzimní šeď nehodí, no ale myslím, že stojí za to, podívat se na tento pocitový kontrast... ;o)

Nerušte Květiny
Když nebe má strach ukázat slunce a mrak snad skrývá kapky deště co smyli by prach.
Když paprsky schová smutný povlak šedé vaty a vítr studí jak kámen z vody vzatý.
Když zem je holá jako skála z jižní strany, nevlídná tak, že tam ani ptáci nesedají.
To se květinám okvětní lístky zavírají, schovávají úsměv a tiše se snaží usnout... přichází podzim a jim je smutno po jaru...

1 názor

Alela
08. 05. 2008
Dát tip
povlak šedé vaty a vítr studí jak kámen z vody vzatý - to se mi hrozně líbí. Já píšu taky básničky v zimě o létě a naopak, myslím, že to je úplně jedno :) Jinak jukni na mou novou báseň "Indispozice", nechtěla jsem, aby měla přílišnou kritiku, tak jsem ji nedala do arény, ale ty by sis ji přečíst mohl :) Zatím pap.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru