Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

end

29. 04. 2008
0
11
1708
Autor
smalllemon
Stříbrná stuha osvobození se noří do rudé řeky ve vybělené krajině.

Padá níž a níž a níž, do niter nočních přízraků.


Jedna duše přihlíží a pokrytecky se usmívá.


Řeka teče čím dál rychleji.


Druhá duše klopí oči a pláče steskem.


Řeka teče čím dál rychleji.


Třetí a Čtvrtá duše se chytají za hlavu a snaží se pochopit.


Řeka teče čím dál rychleji.



Poslední duše zápasí s vlastními city v nichž je lapena.. Žije v nevědomí a zžírá jí strach.




Ale už je pozdě přemýšlet,

protože

stuhu odnesl vítr

a

řeka vyschla

11 názorů

Never More
01. 05. 2008
Dát tip
Neměla bys lpět na starých hodnotách.....navíc nepřijdeš úplně o vše,ne? Citronku,nemá smysl depkovat,nech věci plynout,tak jak jsou ju? a kdykoli bude nějaký problém,víš kam se obrátit.

smalllemon
01. 05. 2008
Dát tip
;)

Never More
01. 05. 2008
Dát tip
Neměla bys lpět na starých hodnotách.....navíc nepřijdeš úplně o vše,ne? Citronku,nemá smysl depkovat,nech věci plynout,tak jak jsou ju? a kdykoli bude nějaký problém,víš kam se obrátit.

Never More
01. 05. 2008
Dát tip
Avšak tvé konce se ti mohou stát slibnými začátky (i když to tak zatím nevypadá) Slova jsou však někdy tak,tak němá.....

smalllemon
01. 05. 2008
Dát tip
dobře, dejme tomu že to co se děje je slibným začátkem. ale co starý konec? to mě mrzí nejvíc..všemu co mi bylo doposud známé je konec.

Never More
01. 05. 2008
Dát tip
Avšak tvé konce se ti mohou stát slibnými začátky (i když to tak zatím nevypadá) Slova jsou však někdy tak,tak němá.....

smalllemon
01. 05. 2008
Dát tip
To jsem velice ráda...ale někdy je těžší najít smysl slov, než smysl pocitů. Těžko se to říká, jakkoli vyjadřuje...sem v koncích

Never More
01. 05. 2008
Dát tip
Milá smalllemon Moc dobře vím,že u tebe nejde Nikdy jen o slova. jde vždy o vyjádření tvých nejniternějších pocitů... nějakou chvíli už tě přeci jen znám.....

smalllemon
29. 04. 2008
Dát tip
Ano, má to být zmatené, jsou to mé pocity a ty jsou zmatené... Má to ale hlubší význam...nejsou to jen slova, tentokrát ne.

Never More
29. 04. 2008
Dát tip
Pro mě je to dosti nepřehledné,neorientuji se v tom.....přijde mi to dost zmatené....

Řízek
29. 04. 2008
Dát tip
hmm,..má to čosi do sebe...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru