Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povzdech ženy

29. 04. 2008
1
30
3961
Autor
macecha

Tento povzdech patří pouze mně .......


                                              Láska,
                                       kam se ztratila?
                                       Měla by zůstat,
                                      když se zrodila!
                                      Čas ji obrousil, 
                                 jak ten prsten na ruce,
                                 co kdysi jsi mi daroval.
                                   Jen tenký kroužek
                                      zarytý za ta léta,
                                         dává tušit, 
                                          že kdysi
                                byla tady láska, krása
                                  i představy o  životě
                                   který bude laskavý
                                 až do skonání světa.
                              

                                  Skutečnost je jiná,
                                mne nahradila žena,
                                     nyní Tobě milá,
                                      a já se trápím,
                                   sama nevím proč,
                                   když stejně nikdo 
                              nepřijde mi na pomoc.

                                   Byl jsi pro mne
                                     láska jediná!


30 názorů

macecha
30. 04. 2008
Dát tip
nostalgiku- zase jsi to řekl lépe, než já. Já jsem kostrbatá báseň, Ty jsi báseň krásná. Obdivuji to u Tebe a děkuji za porozumění. pardaline- ano, je mi šedesát, to víš, to nejlepší už má člověk za sebou a proto jsem napsala i Nicollette, že to není sebelítost, jen povzdech nad něčím, co kdysi existovalo. V mém věku už člověk má právo povzdechnout si, nebo ne?

nostalgik
30. 04. 2008
Dát tip
Bez povzdechu tě hladím, prstýnku, dávné lásky jsi svědkem, jen lehkou jsem měla sukýnku obranu před dotekem Tu lásku jsem chtěla dát do vínku svým vnoučatům i dětem, však dávám jim pouhou vzpomínku bez povzdechu

Honzyk
30. 04. 2008
Dát tip
a "dusevne se vyvijet" neni souslovi, zpatky do skoly, Nicolette, zpatky do skoly...nyni ucim Ukrajince 3x tydne cesky, snad by ses za mensi poplatek mohla pridat...jizdne proplati soc. odbor Phy 3. honzyk.

Honzyk
30. 04. 2008
Dát tip
...ne Zdelit, ignorantko, ale SDELIT.... ZZZZZpohem. ...e e....

pardalin
30. 04. 2008
Dát tip
jo, já ti ho neberu (ten povzdech)!; hlavu zhůru, vždycky běhá okolo nějaký ten záchranář!; ve tvém věku? to ti bude nejmíň 70let ?

Nicollette
30. 04. 2008
Dát tip
tobě sousloví duševně se vyvíjet nic moc neříká, tim seš známej Honzyku... a ženskou taky nemáš podle reakce, takže pokud si mi chtěl něco zdělit, zřejmě se ti to uplně nevydařilo... děkuji, na shledanou

Honzyk
30. 04. 2008
Dát tip
Nicolette, nevim, kde zijes : to na tve "avi"....ja vedel, ze Martani tu sou, ale skovany...a koukam, uz vylejzaj.)) ..."o sebe starala..." "dusevne se vyvijela"---!!!)...((( ..to prvni ti snad jde,nevim, to druhe, jak koukam |(CTU)...A U TEBE , porad na tech 110 cm do vysky...:))... a dost mozna do dalky:))

macecha
30. 04. 2008
Dát tip
Ty také Jarmilko,a ať napíšeš zas něco krásného, co by mě potěšilo na duši. :o)))))

měj krásný den, Aničko!!! :)))

macecha
30. 04. 2008
Dát tip
:o)) Jarmilko, já vím a proto jsem to upřesnila.

ale mě to, Ani, nenazlobilo, jenom jsem se chtěla vyjmout z "obecného" :))))

macecha
29. 04. 2008
Dát tip
Nicollette: za ta avi se omlouvám, nějak se mi zbláznil PC,nebo jsem možná špatně klikla, moc to ještě neovládám. Ale jinak, já nevzlykám a ani se nelituji, je to prostě realita a já to tak cítím. Jarmilko: máš pravdu,když se nad tím zamyslím,nemám právo zevšeobecňovat a tak jsem to opravila, abych Tě nezlobila :o))

Nicollette
29. 04. 2008
Dát tip
no pozor, za vzlykání a sebelítost nepovažuji ty pravé živelné emoce, to né zas... báseň se mi moc nelíbí, to máš pravdu, řekla si to za mě... ale marné to určitě nebylo, pro tebe to význam má "Možná proto Tě to tak rozhodilo, že ani nechceš avi. :o))" - tady vůbec nevím, o čem mluvíš... přišly mi od tebe avíza tři..

macecha
29. 04. 2008
Dát tip
bylo mi to jasné :o))

reaguji na prolog :))))

macecha
29. 04. 2008
Dát tip
Jarmilko, na to máš právo. :o))

nesouhlasím, Ani...

macecha
29. 04. 2008
Dát tip
Nicollette: přeji hodně štěstí a také aby Ti to vydrželo, pokud jde o partnery. A báseň, myslím,že emocí má dost, možná není až takový literární útvar, nejsme všichni "spisovatelé",když Tě to ale donutilo takto reagovat,mám pocit,že to nebylo marné. :o))

macecha
29. 04. 2008
Dát tip
Nicollette, přeji Ti, aby Ti to vydrželo, co se chlapů týká a báseň, pokud se Ti nelíbí, nemusíš ji komentovat. To je opravdu divné, že si myslíš, že báseň postrádá emoce. Je možné, že nevyhovuje literárně, ale emocí si myslím, že je tam dost. Možná proto Tě to tak rozhodilo, že ani nechceš avi. :o))

macecha
29. 04. 2008
Dát tip
Nicollette: pokud se týká chlapů, tak Ti přeji, abys byla šťastná a abys měla pravdu v tom co říkáš a pokud jde o báseň, když se Ti nelíbí, nemusíš ji číst,ne? Já si myslím, že emocí je tam až dost, když ses do toho tak opřela! :o))

Nicollette
29. 04. 2008
Dát tip
jo a báseň jako taková pro mě postrádá emoce, které bych tu čekala :) buď všechno nebo nic se říká..

Nicollette
29. 04. 2008
Dát tip
mam za to, že kdyby se žena o sebe pořádně starala a duševně se vyvíjela, tak ji chlap nikdy neopustí natož, aby jí prováděl něco nemilého... instinkt mi ale říká, že mi to asi nebudeš věřit :)) /btw tím, že se sebou sama něco uděláš se zlepší život i lidem kolem tebe, takže svádět to na nedostatek dobrých chlapů není rozumné :) / dam avi

grafo
29. 04. 2008
Dát tip
no hej. jeden by povedal že to tak má byť.

macecha
29. 04. 2008
Dát tip
grafo- veru hej, aj Vy

macecha
29. 04. 2008
Dát tip
Honzyku- vůbec nejsem bez viny, jen hledám slušného chlapa, ale toho stejně ve svém věku už nenajdu. Ale, tím, že jsem to napsala, neviním chlapy, my ženy jsme také pěkné potvůrky, když chceme a trápíme Vás. Ber to opravdu jen jako momentální povzdech. Ale, je fakt, že pořádných chlapů je málo a chlapů všeobecně, takže Vy máte alespoň větší výběr. :o))

Honzyk
29. 04. 2008
Dát tip
...a dal listujeme pamatnickem...ty vycitky tady me stvou az teda....a co macecho, ty, ty bez viny...?.)))

grafo
29. 04. 2008
Dát tip
veru, také ste

MazLenka
29. 04. 2008
Dát tip
Jó holka, tenhle problém taky řeším. Asi nesmíme hledat chlapa na život, ale na dny sváteční.

macecha
29. 04. 2008
Dát tip
Mazlenko, ale kde pořádného chlapa najít?

MazLenka
29. 04. 2008
Dát tip
Na to je jen jediný lék-pořádný chlap.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru