Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dávno je po slibu (Depeche Mode - Nothing's impossible)

02. 05. 2008
2
13
566
Autor
Pesimismus

Kradlas mi mízu bez ustání,

teď už tě nikdo neochrání.

Poslední dopis mi byl doručen,

však za ta léta jsem byl poučen.

 

Ve jménu lásky jsem jen trpěl,

dávno je po slibu.

Zranila jsi mě už naposled,

mám jinou zálibu.

 

Lidé se zasnoubí, chtějí se brát,

pak jsou jen nešťastní ze všech těch ztrát.

Není již způsob, jak mě potěšit,

sama jsi zklamaná, víš o tom své.

 

Ve jménu lásky jsem jen trpěl,

dávno je po slibu.

Zranila jsi mě už naposled,

mám jinou zálibu.


13 názorů

Honzyk
03. 05. 2008
Dát tip
..no OK : ja depesaky odkojen, miluju je stale....opravdu, a cerna barva, bez te ani ranu nedam... ...text pro mne prilis subjektivni, snad az subjektivisticky, jako dopis napr., proto vymyka se mozne "kritice" uplne, a muj nazor, ne KRITIKA, ta, myslim, na tomto serviku posahanem neexistuje ani...? ..pokud odmyslim si, ze ctu cizi dopis, coz se nema a ze dals vplen sve vyznani, a prave sem, ocenuji jistou verbalni cistotu vyjadreni, text je sdelny, ma presah...(v podobne situaci ocitne se casem-necasem kazdy ctenar, domnivam se, a s tou pisni jako velmi organickym dodatkem, snad i nabidnutou soucasti textu, ze nelze nez netipovati....

Pesimismus
03. 05. 2008
Dát tip
Honzyk: No dobře, popřít to nejde, ale stále jsem si ještě nepřečetl tvůj názor na celé dílo. Udělal jsi zatím rozbor jen jednoho verše.

Honzyk
03. 05. 2008
Dát tip
...inu, vyborne, mily Pesimisme:)))...presto vsak onanie, masturbace(ipsace) nevzdaval bych se tak rychle : na odlehlych mistech narvanych samotou jak kvetinace hlinou prijde k duhu!:)))

Pesimismus
03. 05. 2008
Dát tip
Honzyk: Cokoli kromě tvých sexuálních představ.

Honzyk
03. 05. 2008
Dát tip
...ano, nyni jiz mily Pesim., napada mne treba hudba, malovani, balet, navsteva koncertu ci divadla...??!...tak spravne?:())))))))

Pesimismus
03. 05. 2008
Dát tip
martinez: Díky za to, že jsi to sem hodila, alespoň si to k tomu čtení ostatní hned pustí, ... Honzyk: Je pravda, že by to také mohla býti onanie, ale přece to nemůže dopadnout zas tak špatně. Prosím, zkus si to přečíst ještě jednou a pusť si k tomu tu hudbu a přidej sem komentáře již nikterak se zabývající tím, co může znamenat poslední řádek refrénu. Díky moc.

martinez
02. 05. 2008
Dát tip
nedej se... :o) náhodou, včil sem si to pustila a musím tě pochválit, zpívat to de :o)

Pesimismus
02. 05. 2008
Dát tip
Vtipné, ale tak jsem to vážně nemyslel.

Honzyk
02. 05. 2008
Dát tip
no, mas jinou zalibu.......................... :)

Pesimismus
02. 05. 2008
Dát tip
Cože?

Pesimismus
02. 05. 2008
Dát tip
Cože?

Honzyk
02. 05. 2008
Dát tip
---onanie?----:)))

martinez
02. 05. 2008
Dát tip
no jo, písnička... docela ju slyším - jen mi v ní vadí to slůvko "furt" - nehodí se k ní, možná aj "fakt" - počkám si :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru