Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sedmnáctkrát šrámy dozrají

02. 05. 2008
1
1
758

17 zastavení jara. Michal Leonov Tariverdiev. Skladba Někde daleko. Tato hudba mne vždy dostane.

Až rozcuchám tvé plaché vlasy utichne pláč Tariverdieva v dlaních ho mám tak hluboko jak válečnou ránu jež nosí smůlu a chce se dožít jitra a být smyčci pannou sedmnáctkrát v máji otevřenou Někde daleko… motám se kdesi v teskných strunách v uličce mollového nitra hledám tu píseň nedopsanou kde teskní Rusko Tariverdieva a prázdná karafa vodou se prázdní a pořád s provazem tisknu se k kůlu Tam někde daleko… Ač nechceš rozcuchám rozcuchám ty tvé hebké vlasy kam schovám rty a ruské slzy když zraje réva s dřevěnou bázní zápasí s něhou a nese šrámů tíhu a plody jabloní jež sedmnáctkrát zrají když slyším Tariverdieva Někde daleko…

1 názor

a být smyčci pannou sedmnáctkrát v máji otevřenou Někde daleko… pěkná část "prázdná karafa vodou se prázdní" je zbytečně příliš popisné. slovo "prázdná" bych vypustil;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru