Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

OČI

03. 05. 2008
0
0
687

OČI

Tvé oči jsou jak                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         nejčernější noc,                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          já dívala bych se do nich                                                                                                                                                                                                                                                                                                dlouho,stále,moc.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  Tvé oči jsou jak nejkrásnější pohádka,                                                                                                                                                                                                                                                                                já řekla si:,,DOST,konec pozlátka."                                                                                                                                                                                                                                                                                  Zavřela jsem si dveře pro lásku,                                                                                                                                                                                                                                                                                      každá holka je cvok,                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   co začne si jen pro sázku.                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Jsi můj kamarád,                                                                                                                                                                                                                                                                                                                snad dovolila jsem si moc.                                                                                                                                                                                                                                                                                            Neodolala jsem veršům,                                                                                                                                                                                                                                                                                                         tak teď Dobrou noc.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru