Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SNAD

03. 05. 2008
2
5
721

Snad

V životě připadám si jak v plotě kůl,                                                                                                                                                                                                                                                                                      mé hodiny tikají stále půl.                                                                                                                                                                                                                                                                                                   Snad najde se ten pravý,                                                                                                                                                                                                                                                                                                    který mi můj čas zpravý.                                                                                                                                                                                                                                                                                                     Snad příjde láska včas,                                                                                                                                                                                                                                                                                                         než zešedne mi vlas.                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Snad neprotečemi život mezi prsty,                                                                                                                                                                                                                                                                                      no to by bylo teda hustý!                                                                                                                                                                                                                                                                                                     Snad jednou příjde.                                                                                                                                                                                                                                                                                                        Možná?                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               Snad?                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        Čekám!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            Doufám!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              Achich ach!


5 názorů

serp
03. 05. 2008
Dát tip
mně to připadá trochu pubertální, rýmovačkové.. a hlavně se to špatně čte ze strany na stranu :( ale není to marné, myšlenku to má, rýmy taky.. ok, já taky nepíšu zrovna vysokou poezii ;) *

grafo
03. 05. 2008
Dát tip
jak si napisala v poslednom riadku :)

To myslíš jak?

grafo
03. 05. 2008
Dát tip
ach

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru