Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Snílek

08. 05. 2008
0
8
861
Autor
Negnit

Ať se vám líbí

Seděl jsem na jedné ze stran bazénu a voda mě nenechavě ostřikovala. Díval jsem se do nikam a oči jsem měl zastřené bílou mlhou. Ze zamyšlení mě vytrhla vlna která schladila všechny mé myšlenky. Zaraženě jsem vstal a pohlédl na původce mého rozptýlení. Náhle se přede mnou jako by rozsvítilo. Z bazénu vyšplhala nádherná černovláska. Bylo jí ani ne třicet. Když jsem tak na ni zíral se spadlou čelistí otočila se a aniž by si mě všimla kráčela k lehádkům. Její dlouhé černé vlasy se jí nádherně lepily na útlí krčík jako by se nemohly odtrhnout od té krásy. Její ladné křivky se komíhaly v odrazu vody a modré plavky jí obestřely tajemstvím. Jedna kapka jí sjela po stehně až na zem a já se musel co nejvíc ovládat abych nezačal výt chtíčem který se v tu ránu vydral na povrch. Další vlna se přes mě přehnala a když jsem se otočil na zpět už tam nebyla. Hledal jsem jí zrakem všude a poté jsem jí znovu uviděl. Zase jsem se nechal unést sněním ale v tu chvíli mě něco vyrušilo něco nebylo v pořádku. Jedna ruka se natáhla a podala černovlásce ručník. Náhle se i druhá vymrštila a dívku pohladila po hebké tváři. Věděl jsem co znamená nádherný mladík v její blízkosti a poznal jsem že nemam šanci. Do očí se mi vkradly slzy když jsem pomyslil že ta kráska bude toho votrapy a ne má. Poslední co jsem uviděl byl nápis na jejím ručníku. Asi její jméno. Začínalo písmenem G. Dál mi výhled zastřely slzy a já se vrhl do bazénu aby nikdo nepoznal že se mi slzy valí po tváři.


8 názorů

Negnit
04. 06. 2008
Dát tip
to se ti rekne ja se zamiloval..:-DD

Řízek
04. 06. 2008
Dát tip
nebul vole!

Negnit
29. 05. 2008
Dát tip
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm to je moje hlaška

MARCONIUS
29. 05. 2008
Dát tip
hmmmmmmmmmmmm

Negnit
15. 05. 2008
Dát tip
pravda češtinu moc neovládám jinak dík..:-))

Bety888
14. 05. 2008
Dát tip
zajímavej styl... ale moc ti neřikají čárky:D a leháTka. Jinak máš dobrej styl...

Negnit
09. 05. 2008
Dát tip
heeeee??? ..:-))

nixinella
08. 05. 2008
Dát tip
EMO :DDD

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru