Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Blbůstka

04. 07. 2001
0
0
839
Autor
Ivušáček

Prázdniny se kvapem blíží a mě srdce to jen tíží.

Být s ním, je to největší o čem sním.

Dívat se na jeho očka a připadat si jak ta mrštná kočka.

Nebo jeho nosánek, jenž má jak ten nejhezčí pejsánek.

Malý medvídeček je to můj a já na něho volám:"Stůj, rozpustím si vlasy a uvidíš kousek mé krásy."

On však běží dál a za všechno se mi jen smál.

Jsem v kůži  hloupé naivky, která se opíjí lahví slivky.


horák
08. 01. 2002
Dát tip
Nerad píšu negativní kritiky, ale nějak nemůžu chválit. Prostě mi to vůbec nesedlo. Promiň. Snad to uneseš.

Ivušáček
16. 07. 2001
Dát tip
Já jako Ivušáček mám středně dlouhé vlasy a málokdy je mám rozpuštěné. Báseň není moc povedená, je prostě taková jaká je........

Bacil
04. 07. 2001
Dát tip
Kategorie "blbůstka" je pro věci, které mají nadhled a humor, což tohle bohužel nemá, rýmy nesedí, jsou nucené a tahají za uši... soucítím s Tebou, Ivušáčku, ale básničku Ti pochválit nemůžu...

Ženatej
04. 07. 2001
Dát tip
Náhodou... Například ta věta: Stůj, nebo si rozpustím vlasy a uvidíš!!! Což v tom není spousta humoru? :-)))

Bacil
04. 07. 2001
Dát tip
No... záleží na tom, jaké má Ivušáček vlasy... Někdy je lepší, když se naopak rozpuštěné vlasy "zregulují" - zase je vidět něco jiného, co ty rozpuštěné vlasty třeba zakrývaly ;-))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru