Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ONA

17. 05. 2008
0
20
1508
Autor
MARCONIUS

Kaštanově hnědé vlasy,

svojí krásou mě vždycky spasí.

Vyrůstá z nich květ,

Na který se přichytí i kmet.

 

Křišťálově čistý obličej,

se leskne jak zrcadlo,

koho by to napadlo.

    Někoho kdo chce,

má v sobě sílu lovce.

 

Ulovil by jí.

Jedině květinu

Dal by jí!


20 názorů

MARCONIUS
06. 04. 2009
Dát tip
já cítím ledas co....

Quaken
05. 04. 2009
Dát tip
Aha. U volného rýmu je důležitá melodie textu, pokud ji tam necítíš, tak pak ti asi neporadím.

MARCONIUS
04. 04. 2009
Dát tip
setkal, ale nedokážu tomu porozumět. Rým mi připadá jako přečtená píseň nebo něco takovýho,u mé tvorby to sice tak není ale to je jedno. prostě mi to příde takový "zvláštní"

Quaken
04. 04. 2009
Dát tip
Marconius: Ty ses nikdy nesetkal s poezií psanou volným veršem?

MARCONIUS
04. 04. 2009
Dát tip
a není to bylbí, když se to nerýmuje??

Quaken
03. 04. 2009
Dát tip
No, kmet se lepí na ledasco, ten je rád, že má vedle sebe mladé maso... Abych byl upřímný, zasmál jsem se, ale bohužel to nebylo zapříčiněno vtipností textu. Zkoušej to dál, třeba se časem zbavíš té rýmové vaty a napadnou tě originální obrazy. PS: pokud tě něco napadne a nepůjde to rýmem, zkus volný verš...

Řízek
30. 05. 2008
Dát tip
jednoduchost sama :D

MARCONIUS
29. 05. 2008
Dát tip
dik

Negnit
29. 05. 2008
Dát tip
mlady chlapec??? he he stary votrapa jinak vypiluj děj rými a bude to Ok nebo spíš KO:))))

MARCONIUS
18. 05. 2008
Dát tip
tobe se to rekne kdyz ja jsem takovy neskuseny mlady chlapec:-)

Ay´Le
18. 05. 2008
Dát tip
Vyrůstá z nich květ, Na který se přichytí i kmet :D tomu jsem se fakt uprimne zasmala!

Neurastenik
18. 05. 2008
Dát tip
možná, ale pravděpodobně bych nesouhlasil s tvrzením, že se její tvář leskne jako zrcadlo. pokud píšeš poezii a publikuješ ji, musí vypovídat sama o sobě, bez autorských poznámek tohoto typu. má-li čtenář báseň pochopit, musí se tak stát z básně, protože čtenář tu dívku nezná. jinak je báseň zbytečná a bezcenná.

MARCONIUS
18. 05. 2008
Dát tip
kdybys vedel kdo to je pochopil by si to !!

Neurastenik
18. 05. 2008
Dát tip
než začneš psát vázaným veršem, nastuduj si něco o rytmu, tento je otřesný. rýmy jsou děsivé, některé výrazy jsou v básni evidentně jen kvůli rýmu (celý verš "koho by to napadlo") - navíc obličej se opravdu neleskne jako zrcadlo, zkus si to představit.. vzhledem ke zbytku básně to nemůžu považovat za surrealistickou vizi. ulovil by JI, jak už tu bylo řečeno.

takhle nějak jsem rýmoval ve třetí třídě základky:))

Gorgona
17. 05. 2008
Dát tip
JJ ty rýmy jsou děsivý:)) Možná kdyby to byl volný verš, bylo by to lepší:)

MARCONIUS
17. 05. 2008
Dát tip
dik pro priste si to budu pamatovat

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru