Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Brouk

20. 05. 2008
0
2
616
Autor
Finni

Paprsky ranního slunce teskně udeřily do okeních tabulí mého bytu a neodvratně mě probudily do mé nejhorší noční můry. Probudil jsem se jako brouk. Ruce i nohy dlouhé, tenké ba až vyzáblé, na omak tvrdé a vůbec zcela nevábné. Už v noci jsme měl divné snění, ačkoliv to ranní probuzení překonalo dokonale mé nejhorší noční můry. Hřbet prohlí kvůli krovkám, tak že stěží převalím se z postele na zem a s hrůzou zjišťuji že své nové tělo zatím až tak zcela neovládám, nožkama kmitám a po podlaze bezmocně se kloužu. Ani ten pár končetin navíc my nepomáhá. A to světlo proudící skrz okna dovnitř čím dál víc mě bodá do mých mnoha očí. Jak nepříjemný to pocit! Dřív boleli mě oči nanejvýš dvě a teď jsou jich snad tisíce. A já se potácím po pokoji a síly ztrácím snad rychleji jak nebohá mouha lapená v medu. A pak jsme se zahlédl v zrcadle, obraz jen skřivený. Dvě velké oči z mnoha jiných složené, kusadla, černá barva a štětinaté chloupky všude po těle. Snad reflex nebo náhoda toho zrcadla mne zbavily. Jedna má končetina kmitla vzduchem, střepy křičí a na zemi se tříští. Zoufalství mne pohlcuje, mysl má to nezvládá. Jak vyrovnat se s tím že zavřený jsem v jiném těle? Ohyzdném na pohled a nepříjemném na dotek. Nikdo mě spatřit nesmí. Do temného koutu se pomalu šinu a doufám že v něm snad i rychle zhynu.


2 názory

Finni
20. 05. 2008
Dát tip
jj...a to sem ho ani necetl...

Barman
20. 05. 2008
Dát tip
taková rýmovaná variace na Kafku, ale bohužel nic víc.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru