Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mon sonet premiére

22. 05. 2008
0
5
419
Autor
Parisienne

Psala jsem to kdysi dávno, do školy... (Za svůj hlavní úspěch považuji dodržemý blankvers...)

Jak krásný prý jsi,to se těžko věří
A vlasy ty máš jako z hedvábí
Jen máloco tvých očí modro čeří
Však mě tvá světská krása nevábí
Říkají, že máš nespočetně ctností
a moudrý prý jsi jako Šalamoun
A život prý budeš mít bez radosti
dokud mě navždy neučiníš svou
Příteli milý,jak ti to jen sdělit,
že tentokráte hoříš pro špatnou
než životy dva naše k sobě stmelit
radš moje oči ať si zapadnou
   
odpusť mi moje strohé rozhodnutí,
  
neblahý osud k němu mě však nutí


5 názorů

Delfín
03. 08. 2008
Dát tip
Z předchozích nepříznivých kritik si nic nedělej! Lidé mají různé chutě a nemůžeš každému hned padnout do noty! Já kdesi jinde taky vybalil staré hříchy a na jednom servru měly úspěch, jinde se ptali,proč je nenechám, kde byly...Já tíhnu spíše ke klasice, takže mi to i něco říká! Připomíná mi to styl milostné katalánské poezie. Mám jednu knížku z těch dob, vlastně i sám tak občas píšu...Zkusil jhsem už pět různých servrů a i ohlasy se různí...Takže se nenech znechutit a piš dál...Mně se to docela líbí!;o)

Parisienne
23. 05. 2008
Dát tip
Obsah je takový... No, šlo hlavně o formu! A pokud jsem vás ani tou nenadchla... (Pravda je, že je to dávno, co jsem to psala)

Parisienne
23. 05. 2008
Dát tip
Vzhledem k tomu, že to má být klasický sonet, tak se tak nějak počítá s tím, že bude rýmovaný, ne? :D No nic, asi jsem vedle...

Rajmund
22. 05. 2008
Dát tip
..a ještě rýmovanej..uf!

No já nevim, nelíbí se mi forma a vlastně ani obsah.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru