Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chrlič nadmořský

29. 05. 2008
0
20
1950
Autor
Dave_Zw

aneb Úvod do slovního průjmoví I.

Tohle nečti
to je nezajímavý
subjektivní
chrlení
slov.
Takovejch je tady plno.

Všimli jste si, jak jsme všichni v tranzu
ze slov, který všude kolem sebe každej den CHRLÍME?

20 názorů

Dave_Zw
31. 05. 2008
Dát tip
souhlasím se ségrou a její skvělou definicí "problému":-)

Fairiella
29. 05. 2008
Dát tip
Sákra vy básníci jedni, jistě že básník ventiluje svoje problémy přes poezii, jen některý líp a některý hůř. Možná se někomu nezdá slovo "problém", ale když ho definuju jako stav mysli, při němž řeším nějakou věc, která se mi nezamlouvá, při němž ji řešit nechci, ale je tam uvnitř, při kterém se mi svírá břicho, když si na něj vzpomenu.... tak myslím, že o tom se píše.Nemůžu říct, že se píše JEN když máme problémy, ale rozhodně se problémy přes poezii často ventilují, a to neznamená, že je to špatná poezie..

Rajmund
29. 05. 2008
Dát tip
Dave_..vzpamatuj se, proč by měl básník ventilovat přes poezii svoje problémy? Přemýšlej, hochu.

Honzyk
29. 05. 2008
Dát tip
...jo, chOronicky, vo tom siom slysál...vod Koziny..)))

Dave_Zw
29. 05. 2008
Dát tip
Honzyk: ale co když je básnickej text schopnej na sebe vázat virus choronickýho textovýho průjmovýho onemocnění?

Honzyk
29. 05. 2008
Dát tip
...mno, a nebyla by to ta lepsi variáanta..? Po-hlavny nemoci sou svynstwo.)))---

Dave_Zw
29. 05. 2008
Dát tip
Honzyk: snad neskončím jenom u autotextové onanie.

Fairiella
29. 05. 2008
Dát tip
Nevím, myslím, že je to spíš námět na úvahu nez na báseň... teda spíš jsem si jistá. Rajmund: on má motorku? A on mě rozebírá? :-P

Honzyk
29. 05. 2008
Dát tip
...to rozhodne mas!!!!...copa vo tpo, vo toms nas uz presvedcil, aole je toto cilem tve , jiste dobre minene, a zrejme i rexlexne posdmiínene, tvorby???..))))))))

Dave_Zw
29. 05. 2008
Dát tip
Honzyk: vzrušené reakce zrušené redakce?

Dave_Zw
29. 05. 2008
Dát tip
Rajmund: když nebude mít básník žádnej problém, tak si dobrovolně nesedne a nezačne psát. Teda aspoň takhle to vidím u sebe. A ehm...vzhledem k tomu, že jsem už hrozně dlouho nic nenapsal, znamená to, že mám asi problém!:-DDD

Honzyk
29. 05. 2008
Dát tip
...ja a kecat.,...? No dovol, ja zde vazenym clenem zrusene redakce, a jeji clen nelze, ani kdyby palili jej horici cigAREttttOU!:))))))))) mimoto nejsem zadne basnik:))))))))

Rajmund
29. 05. 2008
Dát tip
Když bude básníka hnát kupředu tragickej problém, tak nic nenapíše, protože si o první zeď, kerou potká, rozštípne lebku.

Dave_Zw
29. 05. 2008
Dát tip
Honzyk: jen nekecej:-)

Honzyk
29. 05. 2008
Dát tip
...jo? No kurva, to slysim poprvy:DDDD

Dave_Zw
29. 05. 2008
Dát tip
Honzyk: jo, chtěl bych se naučit poslouchat člověka,ale přes tu záplavu slov, který se ze mě pořád chrlí to nějak nejde. Ale každej básník musí mít nějakej tragickej problém, kterej ho žene kupředu, nebo ne?:-)

Rajmund
29. 05. 2008
Dát tip
Tak to rozebírej pořádně, krom svojí motorky a sestry, a nechrli.

Honzyk
29. 05. 2008
Dát tip
..nevsimli...mozna proto, ze nechtrlime, ale taky poslouchame a vybirame, anzto jsme jiz "poslouchaci" selektivni:...text pripomina demonstrativni "vynos" horlive ucitelky , ktečry vyvesila na nastenku na chodbe pote, co se dozvedela, ze vyhrala konkurs. Aprobace : obcanska nauka, pozemky:)))))))))) hehe, se neuraz, ne?

Dave_Zw
29. 05. 2008
Dát tip
Rajmund: Jenže můj způsob chrlení je v tom, že rozebírám všechno kolem sebe.

Rajmund
29. 05. 2008
Dát tip
Tak chrli a nerozebírej to..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru