Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Okamžik s tebou

31. 05. 2008
1
4
504
Autor
Mitril

Existují životní slasti kterým se nevyhneme...

Okamžik s tebou
 
Není snad třeba cokoli dodávat,
už je to doba a věci se nemění,
až teď však můžem sobě se oddávat,
říkat si do očí pravdivá sdělení.
Už je to doba, city však nehasnou,
ležím ti v náručí a děkuji bohu,
měli jsme o lásce představu nejasnou,
teď už ji s úsměvem proklínat mohu.
Ležím ti v náručí a hodiny běží,
lenivý měsíc dál plouží se krajinou,
někoho jakos ty už najdu jen stěží,
však vím, ani ty nemyslíš na jinou.
Lenivý měsíc mi do srdce posvítí,
držím tvou ruku a těžknou mi víčka.
neznalí nechápou co člověk pocítí,
co člověk dostane když chvíli počká.
Držím tvou ruku a ta chvíle nekončí,
ty víš jak to myslím, čas odchodu nastává,
měsíc je za mraky, hvězdy už netančí,
proč loučí se ten, kdo radost mi dává…
 

4 názory

moorgaan
31. 05. 2008
Dát tip
ale joo.. je to zamilovany.. tak proc ne..jdu do vany!../**

Rajmund
31. 05. 2008
Dát tip
..na závěr své senátorské řeči jako vždy připomínám: "prologové by měli být zničeni"..

KILL11
31. 05. 2008
Dát tip
nemyslím si, že písmák je jen pro "oduševnělá" dílka. I pro tohle typ je tu místo, dokonce bych řekla, že je lepší takové emoční vyladění než stokrát kopírovaný Kundera, Bukowski, Neruda,...pravdou také je, že tohle nepatří k těm "lepším" věcem, možná, že kdyby to bylo občas proložený nějakou přímou řečí(jen jakoby nahodile)-návrat v myšlenkách do minulosti nebo něčím jiným,nějakým kontrastem, tak by to trochu strhalo ten celkový stereotyp při čtení, nevím. Ale nemyslím si, že bys měl(a)napřed říct, proč to vubec chceš psát, jak uvádí výše H.Tohle je zase můj názor.

Honzyk
31. 05. 2008
Dát tip
...to je tak intimni, Mitrilko, ze mam mokro ve voku teda:))... ...to je dobre, ze mas nekoho takle moc rada...lidi, ktery sou zamilovany,ty neprudej,a sou hodny, vetsinou: empiricky mnohokrat overeny...jinak text podobnej tomu, na ktery sis vyzadala delsi nazpor, mas ho tam...jen bych se opakoval...vis, ja si myslim, ze by si clovek mel napred rict, PROC vubec chce "hento toto ono" vubec psat... ...tady se jen dozvidam, ze je ti fajn a ze to louceni uz je vlastne zacinajici JEHO navrat k TOBE, nic vic, nic min...teda skoro nic(novyho).. cau, honzyk...))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru