Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zpověd emačky

01. 06. 2008
1
5
411
Autor
Migas

Víte, být EMO je strašně těžké.

Milá maminko.....

PROMIŇ,  že sem si pučila tvůj nůž na zeleninu a podřezala si žilku....

PROMIŇ, ale nebudu tvoje malá holčička, je to prostě můj styl....

PROMIŇ, že se s tebou bavím málo,  jen méně nebo i přesně tak- 4minuty.......

PROMIŇ, že když si mě tuhle koupila to oranžový tričko, roztrhala jsem ho a utřela si s ním krev na předloktí.....

PROMIŇ, ale nebudu chodit do kostela- bůh neni emo a nebudu se s nim bavit......

PROMIŇ, vím že si ze mě chtěla mít podnikatelku, ale víš, dělat u pohřební služby je fakt lepší a je to mnohem víc EMO... 

uteču z domu a budu spát na hřbitově......a máš to!!!!!

 

 

 

 


5 názorů

ježkovy voči... :-/ moc práce si s tím textrem ais nedal, co? třeba tohle souvětí mi přijde trochu chaotické: PROMIŇ, že se s tebou bavím málo, jen méně nebo i přesně tak- 4minuty....... jen méně čeho? tady máš chybu: PROMIŇ, že když si mě tuhle koupila to oranžový tričko (3. pád - mně) tady chybí čárka: vím že si ze a v miniatuře bohužel takovéhle věci vyniknou víc než v desetistráhkové povídce a k obsahu.. no... znáš EMO jinak než z článků? tady to na mě totiž působí, že kloužeš po povrchu a jen opakuješ to co jiní než se zeptáš - nejsem EMO :-)

domin.go
02. 06. 2008
Dát tip
Búúhúúhúúúhúú.

moorgaan
01. 06. 2008
Dát tip
to je hodne EMO-tivní /**

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru