Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

5 minut v kostele

10. 06. 2008
4
6
922
Autor
Michaelus

Futuristická hříčka.

Vchod, světlo, černá dlažba, těžké dveře, buch, voda, sůl, vůně, dým, mlha, oblak, kadidlo, svítání, pohledy. Socha, zlato, dřevo, obličej, prosba, pohled, oči, zlomený prst. Kříž, ticho, smrt, opuštění, samota, beznaděj, dřevo, krev, bolest, bič. 100% úsměv, hra, anděl, kulaté tváře, jemné rty, velké oči, špek, radost, víra, oddanost. Sounáležitost, blízkost, útěk, monolog, náhled, nadhled, pokora, zdrcení, hřích. Chlapík, červená, bílá, divná slova, 50% důvěra, 20% radost, pohledy, podhledy, romance, nuance. Kniha, rudá, oremus, stuha, Pater, noster, Spiritus, můj, amen.

Benedicite, pax, bonum, cingulum, Spiritus, tuo, vitas, eterna, sacramentum, In nomine, at, in, amen.

6 názorů

Michaelus
12. 06. 2008
Dát tip
to Santi€: děkuji, také rád vzpomínám, jen nemám dostatečný talent a cvik :)

Petrusha
11. 06. 2008
Dát tip
mišelíno, kopa nespojených slov k veci ale ...

Santi€
10. 06. 2008
Dát tip
(tak kdo je potom futurista;)

Santi€
10. 06. 2008
Dát tip
tahle patřila Tobě... III. zaváté zdrávasy střemhlav svahem kamenný most nesmrtelná teta zavražděný ministrant vločky řasy úsměvy posvátné mlčení... střepy v břečce

Dave_Zw
10. 06. 2008
Dát tip
tohle se mi líbí. A moc!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru