Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Krajina snů... Konec hořkosladkých dnů... Suicidium...

12. 06. 2008
2
1
624
Autor
Kaleidoskop
Odcházím. Kam? No přeci, přeci TAM. Umírám, a tam je to krásné. Co tady? Vždyť mám v sobě samé rány. Mám je v sobě, nejsou vidět. Nejraději mám snový pohled, pohled ven, jinam, tam, kde nic nekončí. Jdeš a otevírají se nové cesty, nové louky, nové pastviny, nová poznání ... a všechno je to plné nádherného laskání. Tady to už nejde, už nemám kam jít, jsem tu sama, a tolik chci snít. Nechci už se dívat na každodenní smrt svých snů, chci je žít a být v nich, a procitat v nich. Chci se podívat do sebe a vidět čistou duši, bez šrámů a vpichů, bez zápachu a lepkavého krvavého nachu. Stoupám pomalu, udělám krok, mám pocit, že okamžik trvá celičký rok. Nakláním hlavu, zdá se to snad, oči mám zavřené, přesto vidím podivný jas. Řasy se zhouply na víčkách a v zrcadle duše zračí se posvátný klid.

1 názor

Je to nádherně smutné.... Díky....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru