Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Gepardi

10. 07. 2001
9
0
1971
Autor
mike

Zdence Matulkové

Ještě donedávna platilo, že okolí Brněnské přehrady bylo místem klidu a odpočinku pro lidi i jejich čtyřnohé miláčky. Několik týdnů zpátky ale vlčák sežral roztomilého jezevčíka, a když jeho majitel (můžeme mu říkat třeba Karel) přišel domů a v psychickém rozrušení spořádal dvojnásobnou porci guláše, usmyslel si, že si pořídí nového psa a na jeho obranu geparda.
 Tak se taky stalo a Karel nyní mohl bez obav vychutnávat odpolední procházky. Jenže gepardi, jak obecně známo, jsou zvířata konfliktní a náladová - netrvalo dlouho a náš gepard rozsápal zle vyhlížejícího psa i jeho pána.
 Tato zpráva se mezi pejskaři neobyčejně rychle rozšířila a z pultů začaly mizet všechny kočkovité šelmy závratnou rychlostí; zájem byl dokonce i o starší modely z druhé ruky.
 Každý, kdo vlastnil i sebemenší štěňátko si musel obstarat geparda na odrážení případných útoků. To ale situaci zcela nevyřešilo, protože ne všichni jedinci bývají stejně silní. Nezřídka se stávalo, že gepard sežral ochránce, potom psíka a nakonec i jeho majitele. Jeden gepard zkrátka přestal postačovat.
 Lidé si ze strachu o svoji bezpečnost začali často pořizovat i druhou šelmu, až i tu měli všichni, bylo už nezbytné mít gepardů pět, poté sedm, později doprovázely majitele i jeho hafana speciálně vycvičené smečky.
 Snad nejotřesnější případ se stal včera, kdy na sebe narazily stejně silné tlupy, co chvíli se sice zdálo, že jedna nad druhou zvítězí, ale gepardi se nakonec vzájemně do posledního pobili, psi po dlouhém boji také a majitelé se pustili holýma rukama do zoufalého boje muže proti muži…
 Kdy tohle skončí ?
Čolito
21. 04. 2002
Dát tip
*

alina
01. 01. 2002
Dát tip
avízko...

alina
27. 12. 2001
Dát tip
ufff, sebralo mě to hodně už když jsem to slyšela v Brně!* A je to strašný!!! :o)

leaba
18. 08. 2001
Dát tip
:-))))

Mahoney
23. 07. 2001
Dát tip
já ci hru vidět až bude dejte mi moc moc prosím avízko :-))))

MM
14. 07. 2001
Dát tip
my chceme hru! :))) (= pro ty kdož neví: uděláme na přehradě happening založený na této povídce. že Michale? :) (*)

Katerina
14. 07. 2001
Dát tip
jasne, beru sebou geparda Geparda!!! Ten bude mit radost, po dlouhe dobe se dosyta vyrádí....

Deltex
12. 07. 2001
Dát tip
Hih, to ej zajímavé....

Katerina
12. 07. 2001
Dát tip
naprosto sileny :-)))))))) ale tak nejak na tom neco je, nemuzu si pomoct......!!!

Kangi
11. 07. 2001
Dát tip
joo!! :))))

Mahoney
11. 07. 2001
Dát tip
wau...! vlastně ne... * * * wau

Verita
10. 07. 2001
Dát tip
skvělé!!! :))))))

xtermik
10. 07. 2001
Dát tip
Hmm, trošku divné, pravda ?

Verita
10. 07. 2001
Dát tip
no právě proto je to skvělé :)

chihihihihih :))))))))))) TIP

Popelucha
10. 07. 2001
Dát tip
:-) aha, už vím proč je na prýglu "zákaz koupání a volného pobíhání psů"...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru