Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stara Tura

25. 06. 2008
1
3
744

ak na Vaclava nezaprsi, Adriana bude mat nove botasky z Parndorfu

Nachadzame sa na gruni v obci Mrzka Hora, kde sa pasu pritulne ovecky, ktore minuly tyzden vyvinuli novy typ ohybnych mikrocipov.

Baca Klement nam prezradil: "Mal som tazky den. Bol som tuto kusok prec, a zabudol som si doma v kolibe voltmeter s veľkou vstupnou impedanciou. Ako vsetky ovce, tak aj tie moje radi pridavaju katalyzatory do vodikovych clankov a ionizuju peroxidázove reakce. Mohol som tusit, ze im to neda pokoj a len co vytiahnem päty z domu, zacnu nanasat amorfne polovodice na kremikovy substrat. Ked som sa vecer vratil, elektronove trubice uz boli kompletne fokusované fokusačnými elementami, niektore ovce si mojho prichodu ani nevsimli, a snazili sa znizit nabehovu intenzitu vyboja v elektrickom poli."

"Ale tak ja sa na toto uz mozem vykaslat!" pokracuje baca Klement. "Ja som odisiel hen z fabriky, ze to tam bolo furt len samy stroj a masina, aj po veceroch este pracky televizory opravovat, a som sa raz v senku nastval, a hovorim chlapi, reku tuto ovecky si ja kupim, v prirode ze salas postavim a jak nam bude setkym super! oni budu korienky spasat a ja do toho idylicky na fujare volaco."

"A teraz? No mam ja toto zapotreby?? Len sa chvilu nekukam a uz ma jedna zvaracku v ruke, druha sa rype v kondenzatoroch a ked ich necham pol dna tak mi tu vyrobia mikrochipy!!"

3 názory

thank you vsetcia...aj Klement dakuje:)

bača klement a ovečka...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru