Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slova, slova, slova...

30. 06. 2008
7
2
940
Autor
serp

znám roztodivná slova ta, co lžou po okraji znám slova bez olova a slova jako z bájí... slova nejsou jen slova

slova jsou prý jen slova

řekli mi moudří světa

nejde do nic moc schovat

              prý

a co pak ta tvá věta?

 

slova jsou prý jen slova

takový pokus spoje

mám si to pamatovat

ale

       já už vím svoje


2 názory

moorgaan
30. 06. 2008
Dát tip
slova jsou dulezita, da se jimi spoustu veci popsat, da se jimi domluvit, da se jimi milovat i zabijet..da se jimi pohladit, zradit, ..jsou soucasti naseho byti../**

Slova jsou jen slova Tak tomu bolo vzdy a vzdy tomu tak bude. Maju moc ovplyvnovat, davat nadej, zatracovat, preklinat, ale vzdy len v istom uhle reality (vacsinou snovej). (Takze najvacsiu moc maju na namesacnych) Nakoniec sa takmer vzdy otocia proti tebe, alebo aspon od teba. Je to jak s chlastom. Kocovina slov, prichadza po kazdej prebdenej noci, je v kazdej nenaplnenej tuzbe v kazdom okamihu tvojej slabosti. ci neistoty. Slova zrazu stracaju zmysel, vysmievaju sa ti, odsudzuju ta a hraju proti tebe - tie iste slova, ktore predtym masirovali tvoje ego a lichotili ti. Tak chod a uchop zmysel toho o com tak tak s istotou pises. Zatras tym zmyslom, pobozkaj hviezdy, prezi tu euforiu hektickej kazdodenosti, vykric svoje sny do utrob starobylej noci, porozbijaj okna neistoty... Nakoniec najdes sam seba sediet v svojej izbe, strateneho v obeznej drahe svojej hlavy, carbajuceho na papier slova zmietajuce sa na hranici sveta svojej mysle a toho co nazyvame skutocnostou A cierny vtak za oknom bude spievat tuturi tu tu ri tu a ty nahle zistis ze ma pravdu...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru