Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chvíli před - nedlouho po

12. 07. 2001
0
0
538
Autor
Evžénii

Chvíli před                                                Nedlouho po 

Jen hodně cvičit, ať jsem fit                      Že já husa cvičila 

já musím na něj natrefit.                            a postavu si zničila!

Kouř z cigaret ať nepáchne                       Kouř z cigaret na vše lehne   

bo jinak mi zase pláchne.                          sedí dál - ani se nehne.

 

I když mu to proti srsti                             Že já ho hrstí chytala -

chci už ho mít ve své hrsti.                        však jsem to taky schytala! 

Učesat se, nalíčit                                        Už nečešu se, nelíčím

a dobře na něj políčit.                                 však odpudit ho není čím.

 

A když na mě pohled vrhne                       Proč mě pořád takhle mučí?

usmát se, jen ať nezdrhne.                          V jednom kuse na mě čučí. 

Línii si držet sportem                                 Já neměla si ten dort brát

konečně jde támhle s dortem.                      - to buded mě moc dlouho štvát!

 

 


Krel
18. 07. 2001
Dát tip
xtermik: promiˇ, ale udělal bych si nejdřív pořádek na vlastním písečku... usměvavé a hezké....mě se to líbí :-)))

Jola
13. 07. 2001
Dát tip
Dík za úsměvný odlehčený text.

xtermik
13. 07. 2001
Dát tip
Drsná aritmie, primitivní verše, hrozný sloh, nelogičnost, podbízivý humor ..... ale já jsem blbej, blbej, blbej .... takže promiň .... komín !

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru