Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Blazen?

07. 07. 2008
0
0
382
Autor
WasterTerka

Pouhe myslenky...

Mam diru v hlave, mozek na zdi...Nejde setrit...Co reknou, az to uvidi?
Posilaji me do blazince, pry nejsem normalni...Za mnou dlazebni kosky zdobi kapky krve...Vysali mi zily, pry jsem blazen.
Ptaji se mne, jestli neco citim, rikam, at mne nechaji, ale oni stale drzi na mem obliceji masku...Nahle jsem velmi unaveny...Zacinam propadat do sladkeho nevidomi...
Probouzim se...Pomalu si uvedomuji, kde jsem, oteviram oci...Bile steny, bily strop, vse je bile...Uz je den, Slunce mi vpali paprsky do oci...Chci se otocit, nejde to...Ruce mne neposlouchaji, telo, jako by nebylo me...Stale, pres svetlo v mistnosti nic nevidim...Pokusim se opet pohnout, neco vsak drzi me koncetiny od tela...
Pasy? Zeptam se sam sebe...Nemohu se hnout...Chci kricet, ale hadicka v krku me pri kazdem nadechu dusi...Pomoc!
Otocim hlavu, vsude kolem mne vidim vselijake pristroje, ktere ani neumim pojmenovat...Zvuky, stale opakujici se a neprijemne pro usi...Citim se bezmocny...Pevne zavru oci. At to zkonci!
Trhnutim se proberu, lezim ve sve posteli...Vsude je krev...Co se deje?! Nesnesitelne mne boli hlava...Zvednu se, me ruce zdobi dve hluboke rany, stale zalevajici se krvi...Vedle mne lezi zbran...Nechapu to...Vezmu ji do zkrvavenych rukou...Prilozim ke spanku, chladny kov mi pripomene, jaky jsem...Vystrelim...
Mam diru v hlave, mozek na zdi...Nejde setrit..........
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru