Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč nevěřím pověrám

12. 07. 2001
4
0
1378
Autor
dimitrij

 

Sexuální pudy se u mě začaly projevovat asi ve 13-14 letech. Chápal jsem však, že na skutečný sexuální život mám ještě spoustu času. Od kamarádů a i z dalších různých zdrojů se mi totiž doneslo, že sex je možno provozovat pouze po dovršení 15 let. Nálada ve společnosti byla již dostatečně osvícená a tak mi bylo jasné, že na svatbu čekat nemusím. Nevím už jak jsem na to tenkrát přišel, ale myslel jsem si, že s dovršením mých 15 let, bude můj život už jen jedním velkým pohlavním stykem. Záviděl jsem o tři roky staršímu bratrovy, „Jistě si už pěkně užívá“, a s respektem hleděl na děti z vyšších ročníků. Nějak mě nenapadlo, že dovršení 15 let je pouze jednou, nikoliv jedinou podmínkou. Možná proto jsem také zanedbal přípravu na den D a poněkud nepochopitelně jsem čekal, že děvčata na mě 8.září 1996 v jednu hodinu v noci začnou sama zvonit a dožadovat se sexuálních radovánek. Nestalo se tak a já si musel na svůj první sexuální zážitek ještě nějaký ten pátek počkat. Od té doby už nevěřím pověrám a starším kamarádům a vím, že co si nezařídím sám, to nemám.


linka
23. 02. 2004
Dát tip
ou jee...

linka
23. 02. 2004
Dát tip
na něco sem zapomněla pa titip

blázen
23. 08. 2001
Dát tip
Kamaráde, váhal jsem chvíli, ale teď už to vím. Jsi schizofrenik. Prozradil Tě stejný typ pravopisných chyb a datum narození... Jinak nezbývá než souhlasit, ale nějak extra skvěle napsané to vpravdě není.

Helen
07. 08. 2001
Dát tip
Není to špatný, ale ty chyby...

Deltex
26. 07. 2001
Dát tip
Ale ano, jde to... a je to hezké. Měj se fajn.

Vio
25. 07. 2001
Dát tip
Myslím, že to téma by šlo zpracovat i líp.

Verita
13. 07. 2001
Dát tip
:))))

xtermik
13. 07. 2001
Dát tip
Hmm, hodně dobrý .... fakt !

lubi
13. 07. 2001
Dát tip
:) *

dimitrij
13. 07. 2001
Dát tip
Za chyby se omlouvám, já si to po sobě nekontroluju.

Katerina
12. 07. 2001
Dát tip
Rozesmal jsi me :-))))

sleeper
12. 07. 2001
Dát tip
Když přehlídnu pár chyb, tak moc pěkný, vtipný, takže tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru