Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Drž mě a nelituj tý chvíle

12. 07. 2001
7
0
1565
Autor
Lysohlávka

Drž mě a nelituj tý chvíle

 

žlutá a modrá kolem očí

točí se, netočí, zas točí

PRÁSK!

a reklamám utrum

vyhni se rohům, postelím a futrům

 

rudá a bílá kolem uší

buší se, nebuší, zas buší

PRÁSK!

a manželství utrum

vyhnil jsi rohům, postelím a futrům

 


ulita
16. 03. 2003
Dát tip
že jsi ale holka od rány...:)

Rowenna
04. 03. 2003
Dát tip
Tahle je dobrá. No jasně, občas jsem vyhnívala lecčemu.

Šalvěj
19. 09. 2002
Dát tip
uff.... prásk...... *

Čolito
18. 09. 2002
Dát tip
jo !

velrybka
04. 08. 2001
Dát tip
uf?:-)*

Krel
18. 07. 2001
Dát tip
tak!*

Mámalibor
14. 07. 2001
Dát tip
naber je všechny na rohy a máš to !:-)*

Ženatej
13. 07. 2001
Dát tip
Skvělý.*

xtermik
13. 07. 2001
Dát tip
hmmm, myšlenka dobrá (trošku bych se zamyslel nad zpracování)

Ženatej
13. 07. 2001
Dát tip
xtermik: To jo, to se zamysli. Stojí to za to.

xtermik
13. 07. 2001
Dát tip
Tak jsem se zamyslel ..... Při první návštěvě jsem nepostřehl "lysohlávka" ... Teď už jsem zase kousek dál, ale zasekl jsem se nad "vyhnil jsi rohům ...." Pokud mi bude osvětleno ..... prozřel jsem a musím dát za pravdu ... Myšlenka i zpracování je dobrý ..... možná i super, když budu vědět to, co je "vyhnil jsi rohům ....."

Ženatej
13. 07. 2001
Dát tip
xtermik: Nevím, co na to Lysohlávka, nicméně to asi bude mít nějakou souvislost s tím vyhni v první sloce. :-)) Že by to bylo třeba zvýraznění skutečnosti, že spíš, než by se dotyčnej něco naučil (evokuje mi to temnou, neprobádanou místnost, v které je třeba se naučit pohybovat) nechal to všecko jenom vyhnít, což manželství zřejmě nepříliš pomohlo? Jasně, není to gramaticky správně utvořenej minulej čas slovesa vyhýbati se, ale to si Básník může dovolit, zvlášť když je to moc pěknej nápad a dobře ví, proč to tak udělal, na co tím chtěl upozornit.

Lysohlávka
13. 07. 2001
Dát tip
xtermik: si eště nikdy ničemu nevyhnil? :) ženatej: MLASK (za ten popis temna) :))

AZALIN
12. 07. 2001
Dát tip
!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru