Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzpomínka na letní noc

12. 07. 2008
0
7
198
Autor
Epifanes


Vzpomínka na letní noc
Stříbrný odlesk jezerní luny záře,
pohltil svou velikostí i odlesk mojí tváře,
rozehnal jsem svou dlaní tu faleš,
tak prudce jak jen to jde a vůbec pamatuješ?

Na noci, kdy u jezera jsme líhávali,
ty vonělas tak sladce, tou sladkostí rozhánělas má běžná noční rozjímání,
tehdy jsme spolu šťastni, ach tak veselí byli,
ale teď co zbývá nám? Po tolika měsících odloučení, já vím to a ty taky…
zapomínání


7 názorů

Ay´Le
14. 07. 2008
Dát tip
stribrny odlesk jezerni luny zare to je uplne silena veta..

Epifanes
13. 07. 2008
Dát tip
No tak já jsem hodně sentimentální člověk, ale to se tu třeba projeví časem. A rád bych ti nějakou takovou napsal, ale má to háček - vůbec se neznáme:)

Sally
13. 07. 2008
Dát tip
... tak trochu sentimentální ... ale vcelku se mi líbí:) Možná proto, že bych chtěla, kdyby mi někdo takovou napsal...

Epifanes
12. 07. 2008
Dát tip
Šlapej, šlapej(kdyžtak pardon za tu důvěrnost-tykání) a jsem vděčný za každý konstruktivní názor, takže až tu něco dám jen se zase prošlápni...

Já na sebe hrd nejsem. Kam šlápnu, tam průšvih. Ale pořád šlapu...

Epifanes
12. 07. 2008
Dát tip
Pokud jsem to pochopil správně a doufám, že ano zdají se vám ty veršíčky moc tuctovité? Pokud narážíte na tohle, připouštím, je to dost možné, ale jsem tu od toho, abych se rozvíjel a snad jednou moh být na sebe aspoň trošičku hrdý(...autorovo samolibé pousmání...)

Nejmenujete se náhodou de Cluché, drahý autore?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru