Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Girl -en

27. 07. 2008
5
15
1034
There was a girl,
washing her body.
Why did she do this,
tell us nobody.

Taking a knife,
and trying to kill.
She cut in her hand,
and fall into still.

Water turned red,
like color of blood,
and there was nothing,
up on her mind.

Closing her eyes,
and taking a knife.
Look for her after,
and after alive.

15 názorů

viď domin.go

nesúhlasím s tými čo tvrdia, že len čeština alebo slovenčina by tu mala byť - veď net je svetový a nepozná hraníc... mnoho ludí si môže pozrieť alebo resp. otvoríť túto stránku aj s iných krajín. Je tažké tvoriť v cudziom jazyku a naozaj to treba jazyk ovládať... neviem kvalitne anglický a preto som sa prelúskaval cez text s Božou pomocou a slovníkom... niektoré slová som poznal, škoda že to končí tak ako to končí...dramatom....

clovrdik
05. 09. 2008
Dát tip
no jo, anglický rýmování; na tom mám taky vzpomínku z doby, kdy mi bylo o rok míň, než autorovi tohodle dílka; jedný dívčině z tanečních jsem chtěl napsat básničku a jelikož jsem to chtěl ve velkým stylu, tak pochopitelně anglicky; tak vznikl skvost obsahující briskní verše typu "your eyes are so blue ..." atd.; báseň jsem předal a pár dní jsem skoro nespal, co na to řekne; nakonec řekla něco jako že dobrý, že si to nechala přeložit, protože má ve škole němčinu a anglicky neumí ani slovo; traps jak sviň :-)); ani nevím, proč tohle píšu, snad proto, že od tý doby píšu radši česky a autorovi doporučuju totéž :-)

domin.go
21. 08. 2008
Dát tip
Když chceš psát anglicky, musíš nejdřív anglicky umět.

Miroslawek
29. 07. 2008
Dát tip
cinky břinky přes kamínky kutululů tralala

Rabb
28. 07. 2008
Dát tip
angličtina tomu teda grády moc nepřidala.. ..co takhle česky?

T_O_M_
27. 07. 2008
Dát tip
tak ti nějak nevim...

Water Lily
27. 07. 2008
Dát tip
Moc se mi líbí, připomíná mi keltské balady...*.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru