Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Klíčová

01. 08. 2008
5
13
1064
Autor
xxbarbie
Zavřeno klíče na dně studny saharské fatamorgány boj skončil o něm jasné bylo už dopředu že prohraný nechápu pranic proč se stalo co všechno lásko stalo se nechápu smysl lží a pranic když zdálo se nám všechno jasné a ze srdce věř přeju si ať zůstane mu jen to krásné v komorách (hloupé nemusí) Zavřeno v cévách krev už chládne co kypěla jak z bílků sníh dny ztemněly a bílé noci ztratily nápěv svůj: tvůj smích na stole svíčka nezabliká když není těl kde hledat dráhy (erotogenní) nenaříkám jen není komu říkat: drahý Zavřeno na co ještě čekám proč rozkřídluji okenice? aby směl orel vlétnout někam kde spávám (léta bez ložnice) aby se znova po dotycích mi rozšířily zorničky když položivou polospící mě svádí k cestě pro klíčky...

13 názorů

Anetté
08. 08. 2008
Dát tip
náhodou mě se zdá, že to vůbec neni marný:)) Mi příde, že smysl pro rytmus máš a třeba ta pátá sloka, ta se mi fakt líbí:) Měj se a piš:)*

Miroslawek
07. 08. 2008
Dát tip
moorgaan: Pomněnko, tvá prostota jest záviděníhodná: i na talířku plesáš u rakve nemluvňátka. Družičky - rybičky.

moorgaan
07. 08. 2008
Dát tip
Mirosláwku ,Mirosláwku..ke svym vsuvkam pouzivej hlávku a ne naučenou lávku.. - ma tvrzeni nejsou tvrzeni, ale konstatovani a uz vuuubec nejsou odvazna, jsou lidska, normalni, a opiraji se o cit a vnimani.. vis co to je?

Miroslawek
07. 08. 2008
Dát tip
moorgan: a oporu pro svá odvážná tvrzení máš kde, kočičko? Svatá sprostoto...

xxbarbie
06. 08. 2008
Dát tip
vytočil mě... k tanci :)))))) slov!!!! díky vám oběma :)))))

moorgaan
06. 08. 2008
Dát tip
zenska poetika je daleko citlivejsi nez muzska.. tady je primo ukazkovy priklad toho, co by zadnej chlap neumel do poezie dat... jo a k tem kritikum za kazdou cenu: simte-prece se neenchas vytocit nekym, kdo umi jen Xx Xxx Xxxx a nebo DTDTDT.. POEZIE NENI podle pravidel, ale podle srdce../****

TaBeáta
03. 08. 2008
Dát tip
klíče na dně studny saharské fatamorgány´ ..to se mi líbí..tip:)

Miroslawek
02. 08. 2008
Dát tip
A ještě bych si na tomto místě dovolil další otázku ohledně oné masturbace - proč jiným kážeš vodu a sama piješ víno? Jak vidno, ústraní přece nevyhledáváš.

Miroslawek
02. 08. 2008
Dát tip
vynikající odpověď na mou prostou otázku, teď je jasné, že jsem hovořil přímo k věci ;o)))))))))

xxbarbie
02. 08. 2008
Dát tip
Miroslawek: pro příště masturbuj v ústraní, nebo jinde, ve své drzosti značkuješ i jiné stránky, jak si nelze nevšimnout. Mě vynech.

Miroslawek
02. 08. 2008
Dát tip
Mohu se optat, čím je verš vázán?

B.John81
02. 08. 2008
Dát tip
jedna z mála věcí, co tu za něco stojí

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru