Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rande so žiletkou

Výběr: a2a2a
04. 08. 2008
3
3
747
Autor
sophieJ
Bodnutie ihly zamenené za bozk.
Na mojom rande so žiletkou
snažím sa byť aspoň trochu taká príťažlivá pre ňu,
ako je ona pre mňa.
A až ma pohladí priesvitným úmyslom
po priesvitnej koži,
naplno si uvedomím
paradox sebevražedného chcenia,
dať telo smrti,
aby sa duša
aspoň chvílu cítila živá.
Chce snívať!
Sníva!
Snívam...
Aspoň na moment.
Aj keď niektorí ľudia nikdy nepochopia,
Že ak nechceš vidieť,
Treba zavrieť oči.

3 názory

Tady je!*

a2a2a
30. 12. 2008
Dát tip
Kamile, díky za upozornění, ačkoliv nerozumím tomu, proč, když se ti text líbil, ty sám jsi mu nedal alespoň tip.

a2a2a
30. 12. 2008
Dát tip
Na tomto díle je patrné, že je něco nedobrého v systému Písmáka, zřejmě skutečnost, že takto zajímavá báseň se snadno ztratí v přemíře jiných, žel Bohu, příliš často povrchních textů. Také je zapotřebí, aby autor, který chce zpětnou azbu, tuto poskytoval i jiným, je to zde přirozená zákonitost. K básni samotné. Obsažný a závažný text, který má odpovídající prudkou, a přece dobře zvládnutou dynamiku a je natolik nosný, že se obešel bez jakýchkoliv nadbytečných "příkras". Osobně bych báseň ukončil veršem ...Aspoň na moment.... Závěr vnímám jako ne příliš šťastný ze dvou důvodů: Jednak vyznívá poněkud mentorsky a dále pak proto, že se přesouvá z osobní roviny, která je přitom čtenářsky dobře akceptovatelná, do roviny obecnější a působí tak zbytečně dopovídajícím dojmem.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru