Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bráním se...

10. 08. 2008
5
3
676
Autor
xxbarbie
Bráním se jako dítě kopu zanechat stopu? ani nápad! nač ještě tápat v nevědění zda něco je či zda nic není když vše je dávno vyřešeno? zapomeň cestu ke mně jméno zruš moje číslo na seznamu nechej mě samu se svou ženou už sdílej všechno zlé i krásné zhasne-li jiskra spadlá z nebe ji neoživíš dál jen zebe svůj život jsme si prožili na chvíli když se v jedné větě prohnal jak ohon na kometě místem kde jsme se sblížili děravá paměť proč se celí nenechá spadnout vzpomínku do zapomnění? co jsme chtěli už nestojí nám za zmínku tak proč se bolet? řekni mi to? proč zakoušet dál že je líto co mělo být že nebude? nevím ty víš? proč ztrácím sílu mít víru v srdci? osude...

3 názory

mašinfíra
10. 12. 2008
Dát tip
Bral bych to jako dost dobrý základ textu pro rockovou baladu. Rytmicky by se to dalo i zvádnout. /**** Víc nemohu. o:)

xxbarbie
12. 08. 2008
Dát tip
já ti rozumím, ale uč kanára slavičím trylkům...

Miroslawek
12. 08. 2008
Dát tip
Nechme teď stranou rytmiku; který bys řekla, že básnický obraz je v tomto textu původní, tvůj vlastní, tj. takový, na který bys přišla sama?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru