Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Varování kolegům

17. 07. 2001
1
0
1131
Autor
Moppy

:-))

Kolegové vážení!

Zmocní se mě zděšení

když jdu kolem ledničky

kde jsou v řadě skleničky.

 

Použít se nedají,

na umytí čekají.

Hrnečky a talíře

mají stejné potíže.

 

Nádobí si umývejte,

na čistotu jeho dbejte.

Prosím o to velice,

než mě raní mrtvice!


a mně se líbí a basta fidli, je to pravda, že my chlapi jsme prasata :-))))))) *

Albireo
19. 07. 2001
Dát tip
Jolo, psaní o "malých a obyčejných" věcech se mi líbí - jenom tahle básnička ne.

Miroslawek
19. 07. 2001
Dát tip
zavírat dveře není zbytečnost

Moppy
18. 07. 2001
Dát tip
Básničku jsem z toho nedělala jen tak, seděla jsem v kanceláři s kolegy, kde si nádobí musel každý po sobě mýt sám, jinak nebylo z čeho jíst a pít. A to byl právě častý případ. Tak jsem se touto básničkou v odlehčené formě snažila těmto stavům předcházet. Pejsek v kanceláři bohužel zaměstnán nebyl. Škoda, že mě to tenkrát nenapadlo :-))

Jola
18. 07. 2001
Dát tip
Já nevím, Albireo, ale proč se ti nelíbí psaní o "úplně malých a obyčejných" námětech? Navíc když je to blbůstka a hezká.

Jo...:))) Tuhle jsem byla u kámoše v kanclu a skleničky mi téměř vyběhly naproti... a když jsem se napila z láhve pomerančové Mattoni, skrze plastový obal jsem na poslední chvíli zahlédla chuchvalce plísňové prapodivné...:))))

Moppy
17. 07. 2001
Dát tip
Tak přesně to jsem myslela. :-)))

Bhati
17. 07. 2001
Dát tip
Uklizeciasa maniacalis...:-) Chápu...:-)

Ženatej
17. 07. 2001
Dát tip
Nemám potíže! Moje talíže pejsek olíže.

Albireo
17. 07. 2001
Dát tip
Myšlenka sice pravdivá - ale dělat z toho básničku??? Ženatej :-)))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru