Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Aká je odpoveď na otázku: smrť??

13. 08. 2008
0
1
373
Autor
Terka209
Čo sa dá povedať, keď človek pomyslí na slovo smrť?
Je to ťažké.
Niektorý povedia: "Je to vyslobodenie, je to nádhera!"
Iný zasa: "Je to svinstvo, ktoré nás pripraví o všetko!"
A čo na to poviem ja? Pre mňa je to v niektorých chvíľach vyslobodenie  od sveta plného podvodov, plného zlých ľudí, klamstiev a pretvárok. To hovorím väčšinou keď som na dnes, keď sa režem, keď sa chcem dorezať a vykrvácať. A kvôli komu som na dnes? Kvôli rodičom, kvôli chalanom! Neznesiem už ďalšie hádky v rodine kvôli kravinám! Neznesiem už ďalšie klamstvá a rozchody s chalanmi. Zdá sa vám to divné? Mne nie! Veď kto by to zniesol? Dennodenné hádky, už to ďalej nemôžem znášať! A čo rozchody? To si snáď nenájdem chalana, ktorému by som povedala, že ho milujem? Och, áno! Mala som takého, lenže kvôli hlúposti som ho stratila. Lenže tú hlúposť už nespravím!
Ale zasa keď sa pozriem na druhú stránku smrti. Je to určitá strata, ktorú niekedy nechcem zažiť. Väčšinou keď som s priateľmi. Nemusím sa pretvarovať a to je na tom to skvelé, vedia aká som, vedia, že aj keď sa tríznim, nerobím to kvôli nim. Za to ich obdivujem. Že ma podržia aj keď som na pokraji zrútenia. A tak na čas prestanem zo sebaubližovaním ale len kvôli priateľom.
Inak to pre mňa nemá cenu ďalej žiť!

1 názor

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru