Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dobrodružstvo alebo sen?

13. 08. 2008
0
3
364
Autor
Terka209
Je to len dobrodružstvo alebo sen, ktorý prežívam ako skutočnosť? Je to ťažké určiť.
Letný vánok duje, more ticho šumí. Krčmy sa pomaly zapĺňajú mladými ľuďmi, ktorý sa chcú zabaviť. V tichosti prechádzam okolo nich. Sotva vnímam ich pohľady, ich hlasy. Ak je to sen, nikdy sa nechcem prebudiť. Je nádherný!
Vyzerá to akoby som sa dívala z útesu. Modrá voda sa na večer ešte viac rozparáti. Je to úžasné vidieť pobehujúce vlnky po hladine. Vidieť lode bezducho priviazané k mólu. Sem tam sa mihne palma, strom či obrovský kaktus. Je to očarujúce.
Zdá sa mi to alebo v diali vidím maják. Majestátne stojí na brehu uprostred mora. Červené svetielko  svieti.
A čo to vidím? Je to ostrov plný piesku. Je to malý ostrovček pri ktorom sú sotva dve lode.
Nemôžem sa vzdať toho úžasného pohľadu na more. Občas zahliadnem kopec, či veterný mlyn.
Nádhera! Tichosť preťala loď. Malá loďka, ktorá preplávala okolo nás. Je to naozaj neopísateľná nádhera.
Neviem to opísať to by musel každý vidieť sám.
Pomaly zapadá slnko za skalnaté hory. Pomaly upadám do spánku. Nechcem sa prebudiť, pretože to by znamenalo koniec toho to sna...

3 názory

deckart
14. 08. 2008
Dát tip
ty už raději o ničem nepřemýšlej

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru