Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pre môjho miláčika

14. 08. 2008
0
0
413
Autor
Terka209
Bol to ako sen, keď spoznala som ťa u teba doma, nemyslela som si , že by snáď niečo niekedy medzi nami bolo. Ale potom keď som ťa na začiatku školského roka zasa videla niečo sa vo mne pohlo, povedala som si: „Ten bude môj!“ Vieš bola som šťastná keď si mi napísal na pokeci, keď si si ma tam všimol a neodmietol si schôdzku. Myslela som si, že chalan ako ty bude mať dievča, ani neviem prečo, ale myslela som si to a teraz?
Teraz si môj Anjel čo mi spadol priamo z neba!
Teraz si môj miláčik, ktorého si vážim a urobila by som pre teba aj nemožné!
Viem pár chýb som urobila, ale oľutovala som ich a my obaja vieme, aká chyba to bola teraz ku koncu školského roka...
Vtedy keď si mi povedal: „Hej chcem sa s tebou rozísť!“ a keď si odmietal moje dotyky a bozky, myslela som si, že to bude môj koniec! Berieš to síce ako vyhrážky, ale nevieš čoho som schopná! Ty si pre mňa celý svet! A nikto na teba nemá! Si môj Macko a strašne moc ťa zbožňujem! Keby nebolo teba bola by zo mňa troska, každý deň ďakujem bohu, že si mi spadol ako darček z neba! Vieš, myslím si, že to bola u vopred vymyslená náhoda, som šťastná ako blcha!
Zlatko len teba chcem, len pre teba žijem, len pre teba moje srdce tlčie, len pre teba sa rozplačem!
Len teba milujem, len ty si môj sen! Len ty si ten, ktorého navždy milovať budem!
Viem, že ty si ten pravý, že ty si ten s ktorým zvyšok života strávim!
Proste si môj malý nádherný mucinko, ktorého moc milujem a ktorý pre mňa urobil moc a ja ti za to ďakujem!
Ďakujem, ďakujem, ďakujem!
Budem ťa milovať do smrti, budem ťa zbožňovať navždy!
Milujem ťa, viem že sa tu ani zďaleka nevyrovná tomu, čo si mi napísal ty ale vieš, že ja na básne niesom, ale skôr na poviedky!
Milujem ťa a a neviem ako to ešte viac dať najavo, keby som mohla stále by som ťa len objímala a dotýkala sa tvojich pier a dívala sa ti do očí, pozerala na tvoj úsmev a vnímala tvoj hlas!
Milujem ťa Milujem ťa Milujem ťa!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru