Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Malá myšlienka

14. 08. 2008
0
0
467
Autor
Terka209
No premýšľala som o svojom živote ako to asi pôjde ďalej... Je možné, že ma zajtra zrazí vlak ( aj keď o tom pochybujem) ale môže sa mi zastaviť srdce... Proste aké to asi je... Vydať sa na druhý svet... Vidieť iných ľudí... Vidieť kúsok nádeje, že svet môže byť aj iný a nie len o krádežiach, nenávisti, pomste... Je jasné, že každý človek je iný... Ale prečo musia byť tí čo ubližujú iným? Prečo je svet taký? Prečo zlo vládne nad všetkým? Nehovorím, že svet je ten najhorší nájdu sa aj miesta kde ľudia žijú v harmónii. Ale to sú väčšinou kresťania, ktorý vidia to svetlo nádeje. Myslia, že boh existuje... Dosť pochybujem.. Keby existoval bola by válka?? Bola by nenávisť?? Bol by smútok?? Nie neboli by ani náreky detí za svojimi mŕtvymi rodičmi... Neboli by náreky žien za svojimi mŕtvymi mužmi. Nebola by nespravodlivosť... Sú to len fámy... Je to len lož... Život si tvoríme samy... A ja len chcem toľko, aby ste si ho tvorili čo najlepší bez hádok, bez výčitiek, bez bolesti... A v tom Vám Boh nepomôže!!!
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru