Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Niesme zlý

14. 08. 2008
0
1
646
Autor
Terka209

Ach, ta dnešná mládež...

Čo sa dá povedať o nás mladých? My nie sme zlý aj keď si to dospelý myslia..... Dám vám príklad.

V našej bývalej triede sme boli veľká banda, a skvelý kolektív. Ale problém bol v tom, že sme tam mali možno dvoch zlých ľudí, štyroch pojašených a ostatok sa len pridával. Ale mali sme tam aj normálne decká, dokonca aj múdre- v medziach. A nakoniec, aj tak nás učitelia hádzali do jedného vreca.

Pýtam sa prečo? Prečo nás berú za zlú háveď, ktorá poletuje po svete ako zmyslov zbavená? Prečo neberú dospelí ohľady aj na nás? Na naše potreby? Na naše nedostatky, problémy a bolesť? Veď samy boli taký istý! Robili neporiadok, neboli v škole pozorný, možno dostávali dokonca horšie známky ako my! Tak na čo nás poučujú ako sa máme správať? Aké známky máme nosiť zo školy? Je to naša vec!

Viete čo ma štve? Keď sa hádam zo sestrou a mam do toho zasiahne. Ale keď sa ona s niekým háda, pošle ma kade- ľahšie! Takto sme my mladý zlý? Nie! To len vy starý nás stále hneváte a potom sa dívate, že vám hádžeme kamene do okien, že vám kľúčami škrabeme na autá rozličné nadávky!

Chcem len jedno“ Doprajte nám viac voľnosti, doprajte nám dôvod ku šťastiu, odpustite klamstvá! Ale nesúďte nás! Pretože na to nemá právo nikto!

No povedzte, keby sa dospelý nestarali do mladých, nebola by to harmónia? Verím, že áno!


1 názor

...no klasicka skolska struktura...zrejme sloh...ale podla toho co si napisala povedal by som niekolko veci...za prve lieta ti gramatika... ...za druhe...posbi to velmi naivne...hlavne zaverecna veta evdientne ide po povrchu...dospeli keby sa nestrali do mladych....tak sa trochu bije s tym...chapani... ...ked sa nestaras nemozes pochopit... ...prave tie problemy casto byvaju z nedorozumeni... ...celkovo to plava po povrchu...styl studentsky pateticky...ukricany...skus sa viac zamyslat...a davat do toho vacsi nadhlad... ...ak to teda chces zverejnovat...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru