Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na hranici

17. 07. 2001
3
0
1114
Autor
Jadwiga

Zavřete oči a představte si to...

Polena skládaná do hranice ,

volají po ohni,po krvi "Více".

Na vrchu kmen co rány mu pláčí,

ten touží po rukách,co pouta tlačí.

 

 

A  davy  lidí  temným  městem  plynou,

před sebou bičují bytost krásnou, rouháním vinnou.

Není  již naděje  lid po krvi žízní,

k bohu se otáčí  ve slovech písní.

 

 

Smutek se jí v tmavých očích zračí,

chtěla by teď míti, rychlá křídla  ptačí.

Oheň však již sálá  na  hříchy se neptá,

"Pojď do mé náruče", potichounce šeptá...

 


Katčenka
11. 03. 2003
Dát tip
Hodne zvlastni basnicka....

Notreal
05. 10. 2002
Dát tip
*podle mě by to nebylo tak ''krásné'' :-)*tip


Adanedhel
27. 07. 2001
Dát tip
Hmmm ..teď už mě fakt nic nenapadá..:-)

Adanedhel
25. 07. 2001
Dát tip
Mňo ty veršíky občas trošku ulítnou, ale to se stane každému a NIKDO není vyjímka....já se spíš u dílka koukám na obsah...pokud mi ty řádky něco řeknou, pak jde o dobré dílo a pokud ne, tak o špatné...a toto mě oslovilo dosti....tudíž je to za TIP..:-)

Janičko,jsi skvělá,jen tak dále**************

Jadwiga
19. 07. 2001
Dát tip
no nevím jestli to splnilo účinek ještě takhle se mi to líbí,tak snad i vám nemůžu u toho moc přemýšlet pak mi vždycky vyjde hroznej blábol.

Krel
18. 07. 2001
Dát tip
Téma je suprový...ale první dva řádky každé sloky máš o poznání lepší než ty další..po rytmické stránce: krásná-jasná...rytmicky to vůbec nesedí..je to: krásná _ _ jasná . _ no a to je ten problém, na to to chce dávat pozor:-)) hranice-více...jméno-SERENO ale jinak se mi básnička líbí po obsahové stránce a musím poznamenat, že ty obrazy se mi skutečně vybavily, a na to kladu jasně větší důraz...zkus se na to kouknout:-)) hrozně rád bych to tipnul..:-))

Gaia
17. 07. 2001
Dát tip
Má to nápad, ale ty verše mi občas přijdou trochu neohrabané. ( netvrdím, že to umím líp...to rozhodně ne '-))

Gaia
17. 07. 2001
Dát tip
Má to nápad, ale ty verše mi občas přijdou trochu neohrabané. ( netvrdím, že to umím líp...to rozhodně ne '-))

Jadwiga
17. 07. 2001
Dát tip
Však já to taky píšu jak to umím nebo spíš jak mi mozek narostl budu to pilovat.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru