Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Revize touhy

29. 08. 2008
2
12
686
Autor
SRP noci

Našel jsem své pořadové místo v truchlivém zástupu čekatelů, kterým tvůj úsměv nestačí. Opilý neznámými pocity píši s nadšením a nevyslovenými představami motivační dopis opatřen pečetí - SRDEČNÍ ZÁLEŽITOST. Bojím se výsměchu. Bojím se, že škodolibost, která ti je vlastní, zkřiví tvé rty v samolibý škleb způsobený vědomím možnosti volby... Každý chceme využít nepopíratelné právo na šťastný život, jenom někteří rozdávají poukázky na bolest. Ve frontě u tvých dveří stojím na posledním místě a i když voníš deštěm, odpíráš mi možnost přivonět. Kus srdce, kterýs obydlela asi nechám skartovat.

Ty, které v mých vzpomínkách náleží pozice s číslem 2.


12 názorů

SRP noci
31. 08. 2008
Dát tip
to: nepotrebujem Naděje opět obydlela mé srdce, dík :)

SRP noci
31. 08. 2008
Dát tip
Samozřejmě, že voníš deštěm není moje a ani nepochybuji o tom, že to všichni poznali.. Musel jsem to v textu uvést i s vědomím, že to nemusí být pochopeno. V textu ta slova plní funkci aluze odkazující k písni, která mi jako jediná připomíná člověka, o kterém píši. Rozhodně jsem neměl v úmyslu hrát si na nějakého epigona, což je také jeden z hlavních důvodů, proč zde není nic z autorů, kterým se "klaním".. Ale komu se vlastně zpovídám?

za ten tip to stojí.

Alojs
30. 08. 2008
Dát tip
nooo... asi sis tímhle dílkem naběhl a potvrzují to ostatně i zdejší reakce. jinak se mi líbí obrat "skartování srdce". to není zlé

Honzyk
30. 08. 2008
Dát tip
......Z TOTHO BY SE ZELDA ZESRALA, PARDON.........

Norsko 1
30. 08. 2008
Dát tip
voníš deštěm je krádež, a to mě nasralo. To se nesmí

domin.go
30. 08. 2008
Dát tip
Nechápu smysl tohoto příspěvku (záměrně neříkám báseň, povídka ani úvaha, protože nevím, co to má být).

ze zábrany, mahena nebo fitgeralda v tom díle není nic. a ten kus tebe je zpracován tak bídně.... darmo mluvit

ceder_john
29. 08. 2008
Dát tip
myslím, že potřebuješ výsměch, a pokud tě neprobere..tak máš smůlu no..počkej si na další život

Lucie-at
29. 08. 2008
Dát tip
taky bych chtěla, aby o mně někdo vedl takovéto výlevy... *momentálně velmi pubertální*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru