Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TV Night

19. 07. 2001
1
0
920
Autor
Roger

zas to končí tak isto...

-=[ TVnight ]=-

 

Počítadlo videa, berie mi sekundy života,
do miestnosti isto na mňa, žltasto blikotá.
uši bolia od decibelov hlučných tónov
niet úniku, prežijem znovu tisíc skonov.

 

Reklama ma uistí, bude to lepšie, to nám ver,
len my, ploché obrázky ukážeme ti ten smer.
Sedím v koži mŕtvej kravy, nechce sa mi vstať
len blikaj, o pár minút, o pár dní ja pôjdem spať.

 

Kde to má koniec, kde to prekonám,
keď ťažké údy a ťažkú myseľ mám.
Biele mravce neporazia čierne v bedni,
sledujem ich príbeh, na okne si ruža zvädni.

 

Z kresla sa odlepím, k oknu kráčam, do tmy vpred,
rosa hviezd už v černote neuhasí ten môj smäd.
Pár poschodí, zlomky sekúnd, delia ma od úniku,
od bariéry dňa, od bozku smrti, od vzniku...

 


Bix
15. 11. 2001
Dát tip
mam velmi, velmi podobnu basen, co sa tyka tematiky :o))) V noci sa telka tazko vypina...

Naso
19. 07. 2001
Dát tip
Biele mravce neporazia čierne v bedni... zaujímavé. Skok z okna ako jediná forma úniku pre vymývaním mozgu reklamou? Hmm, to by bolo naozaj zlé. Môj obľúbený slogan: REKLAMA NEKLAM MA!

Roger
19. 07. 2001
Dát tip
ono, ta telka je tam na dokreslenie, tak ja travim cas. kvoli nej by som neskakal, to skor ona... asi mi to nevyslo

Bhati
19. 07. 2001
Dát tip
Včera jsem měla v hlavě podobný námět...:-) Mně se to líbí...tip* To by si měli přečíst Američané..:-)))

nebraska
19. 07. 2001
Dát tip
Heh....a vies ze to s tymi mravcami aj mna napadne,ked to zrni, ked som bola mala som si to predtavovala, ked som pozerala ako tv zrni...ze dobre su biele, zle cierne...sedela som hodiny, skakala som pred obrazovkou a kricala som z plnych pluc....bieli do toho! ;) a vtedy vtedy ma moja mamicka milowana chcela prvy krat k psychologovi odniest.....odvtedy uz vela krat ma tam chcela umiestnit, no ja som stale na slobode...som bojovnicka ;))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru