Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídejte

03. 09. 2008
1
5
1366
Autor
Knihovník

"Nikdy se ti nepokloním, živote, ale stačí slovo a pokleknu aby jsi mi mohl setnout hlavu" ... ... až moc významů .

Tupé zraky z očí do očí,

Fráze, klišé, povídejte.

 

Formalitám dostojíme,

Vždyť úsměvy jsou stejné,

Upřímné i neupřímné.

 

Proč se pídit po obsahu,

když zvládáme formu ?

 

Pokrok se prý nezastaví,

Významy se však přelévají

Až uboze tupě.

 

Kulturou jsme my,

Utrpením i vykoupením.

 

A tak blahopřeji vítězi,

Máš to všechno !

 

Vyřeš si to,

S tím co bylo Ti dáno.

 

Je to víc než můžeš chtít,

Pochopit a ovládnout.

 

Tápeš v kruhu,

Hledáš chybu,

I tak jsi stále na začátku.

 

Nikde.

 

Tak dělej, znovu ! Najdi ji ! …


5 názorů

Elyon
11. 09. 2008
Dát tip
Páči sa mi to

Knihovník
06. 09. 2008
Dát tip
Ano, tento pocit mělo toto dílo vyvolat s tím že jde o metaforu života. Pochopil jsi to dobře. Jen si to třeba nemyslíš. Dílo v tomto smyslu svůj účel v podstatě splnilo.

Honzyk
04. 09. 2008
Dát tip
...hm....me pripadlo, ze lezu na strom, abych se rozhlid, zeo, a najednou vetev nejaka postranni zavede me az na kraj, musim zpatky ke kmeni, abych nespad´...a tak dokola....unavny...no...

Knihovník
04. 09. 2008
Dát tip
Ono to má svou myšlenkovou linii, která se však tak trochu utápí v dalších významech. Pak to působí tak jak jsi popsal. Tím je to méně čitelné. Asi jedno z těch děl které dává smysl jen autorovi, ale i tak bych nic neměnil. Zvedlý prst to nemá být, spíše zoufalost a její sarkastický komentář .

Honzyk
04. 09. 2008
Dát tip
........inu, nemam rad zvednuty prstiky ukazujici(i na me) na konci... ----------a predesle..?.......:se mnoi ani nehnulo, se neuraz...nahazeny na hromadku jak civilni rekrutovy saty, ktery dlouho, a mozna uz nikdy, neuvidi....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru