Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

You believe than love is love

06. 09. 2008
0
0
695

You believe than love is love

 

 

Stretnutie v meste plnom záhad na hranici možností prijímame pokojný svet a hľadíme si do očí, aby sme spoznali, že to zato nestojí. Nestojí. Nie sme si súdení. Ty EROTOMAN v plnom rozkvete vlastných túžob a zabudnutí na lásku, s ktorou si čo-to skúsil v medziach sexu, ale nie lásky. Lebo tamtá neexistovala a stratila sa už dávno. Potreboval si len hodiť reč o zbytočnostiach tvojho pošahaného života. Ty nehľadáš lásku, len sex. JEBNUTÚ KURVU, ktorá ti roztiahne nohy.

 

O,o,o, čakanie na ORGAZMUS v rušnej prevádzke v autobuse na 21.40 ... hehe ... sobota. Hlavné mesto láka naše zamrznuté nohy a hlavy, srdcia, že ich azda niečo prebudí ... niečo preberie ... niečo dá nový vzlet ... nikdy.

Vajnory ... a dlhá, dlhá cesta do centra. Zbohom sestra, dávaj na seba pozor! Zbohom, brat, neboj, nedostal by si na držku!!!

 

Čakáš? Kde? Keď už posledný vlak odišiel a prevádzka je zatvorená. Azda na opačnej strane tohto komunisticky ladeného baráku. Neverím. Neriešim. Budeš tam alebo nebudeš. Škoda reči.

 

--- že dobre vyzeráš, úžasná si ---

.... hm, jasné, ja vždy vyzerám dobre ...

--- si krásna ---

... no, jasne, vždy som krásna ...

--- a kde je to auto, čo ťa priviezlo ---

... aké auto ...

--- veď to, čo ta priviezlo ---

.... žiadne ma nepriviezlo ....

--- neverím ti, určite si prišla autom ---

... nebavme sa o tom, som tu a to stačí  ...

 

Stačí, nestačí, ani cesta z Hodžovho námestia do duše tvojho klubu ŠK Slovan, skurvená Bratislava! Hľadenie do prázdnych očí a vyzliekanie nohavičiek v hustej premávke tvojich citov. A prechádzka rajom zabudnutých objatí a bozkov v závislosti na láske a príťažlivosti. A vyjavený úsvit očí predavača na pumpe neďaleko PARACELZA, čo na červeno žiari v s.r.o. Nadržaný ako stotisíc býkov ju berieš do náručia neďaleko svojho bytu a náruživo bozkávaš na pery. Je t´aime te, mon cheré. Esas querer me???

 

Ach, milovaný, píšem Ti tento list, že som už dávno mŕtva. Mŕtva zo zlomeného srdca, ktoré nemôžeš ozdraviť ani tisícimi orgazmami za jednu noc (i keď povezme si pravdu, 80 za noc ich bolo akurát dosť), lebo TY si ho zlomil. Zlomil, zavrhol, zakopal pod matrac svojej provizórnej postele. Preto mi neposielaj lásku na povrázku, lebo povrázok sa veľmi rýchlo môže zničiť. Stratiť, roztrhnúť a tvoje srdce ako balón zas odletí ako po miliónkrát predtým. Kto chytí ten odtrhnutý lístok na oblohe nehy. Bude šťastný ...

 

Lucia ja ťa sťem, kúpim ti nový fén, vyfénuj si tie svoje vlasy, sú prefarbené asi ....

 

Zabuchnutý a schudnutý najmenej 100 kg za noc, chabá rozlúčka, pusa ... a dovi dopo. Navždy.

 

Vezmem si ťa raz do lona, nasypem ti kilo zrna ... ďakujem, že si ...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru