Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tears in heaven

06. 09. 2008
0
0
758

Tears in heaven

 

Večer ako každý iný zaspávam nadránom s telefónom n uchu, kde počujem sladké vzdychanie onanujúce muža, čo ho vzrušuje môj SEXI hlas. Nie je to láska, je to len slepé prijímanie vášne a odlepovanie sa pätami od zeme.

Búrka. Nad lesem zablýsklo jse, zadunel hrom, zvony bili. Nebeský dřevoruběc rozčísl strom na dva díly. Nad naším domem treskly parabely, rezavé lišky chodí po jeteli. Ani smrt nás lásko nerozdělí, nerozdělí ... lalalalala

Počúvanie Nohavicu mi vôbec nedodalo sily. Dieťa. Bastardské decko. Ešte ani  nie je na svete a už ho nenávidím. Aj tú tvoju fľandru s veľkými ceckami nenávidím. Zadrhni sa s tým deckom... ale POZOR! Mala by som spomínať na to, že najväčšia láska je milovať druhého, aj keď uniká a snaží na iným vydať to, čo predtým sľúbil tebe. Taká láska neexistuje.

 

Kúpili sme palacinky v prášku. Vraj nová receptúra. Sladké veci spájajú dve smrťou nakazené duše. Torró, torró ako jahodový lekvár na dolnej pere, ktorý som zlízala na hranici rozkoše a zdvíhania tvojho penisu medzi nohami.

 

Ó, Happy day... je to len pieseň. A možno otvorenie do neba. Moje nebo je v plameňoch. Zapálila ho iskra, keď som naposledy fajčila pri cintoríne počas druhej omše. Nakazení východniari. Svine!!! Tento deň vôbec nie happy, môj cynický kamarát ... vyhováraj sa na čo chceš. Mňa už mať nebudeš. Ja som skončila so všetkým ... asi do konca života budem pre mužov len poduška na utretie si nôh a úst po do dobrom obede ... a zástrčkou a nabíjačkou ... aby potom mohli povedať, choď po paže ty kurva!!!

 

Potom som zacítila nový život. Kopal. Prvýkrát. Škoda, moje malé dieťatko, že tvoja mamička bude musieť povedať, že otecko umrel. Že otecko v tvojom i v jej živote umrel, rozplynul sa a že máš nevlastného súrodenca. Ale ani o tom ti nepoviem. Tak šepkala, plakala a hladila si vypuklý zázrak. Som plná radosti. S vysokými školami, ale prázdna ako stará nádoba na mladé víno. Slobodná mamička vylúčená zo spoločnosti.

Nie, prosím teraz mi nevolaj. „Ako sa máš, moja?“ --- tvoja? nikdy som nebola tvoja...len raz, ale ty si to odhodil --- „A ty? Čo priateľka a čo bábätko?“ --- vôbec ma tie dve bytosti nezaujímajú --- „My nemáme deti!“ --- zato my máme, ale predsa ti to nebudem hovoriť --- „Nič sa nedeje?“ --- nie všetko v poriadku ... PRD ... nič nie je v poriadku --- „Dlho si sa neozvala..“ --- hej neverím, toto ťa trápiť nemôže. „Chcel by som prísť za tebou.“ --- do paže, v žiadnom prípade --- „Nie to nepôjde...“ „A prečo?“ --- čo ti mám povedať, že čakám tvoje decko ...??? nieto dieťa je moje, iba moje, ja som jeho matka, ja ho nedám nikomu, môj kvietok malinký, moje všetko ---- „Naozaj sa nič nedeje...?“ ---  nie nič, teraz klamem ja ---

„Zlatíčko, prídem ... chcem ťa vidieť! Ja som sa s Aničkou --- ako som len mohla vymyslieť také drblé meno --- rozišiel, nebola tehotná!“ --- áno, preto, že si to nevedel, si ma odkopol --- „NIE!“--- nie už nezahasíš, moje nebo ... nie, nechaj ho horieť ---

 

Zvonček. Prudko zvoní. Poštár to nebude. Viem to, dieťa kope ako divé. Prosím, maličký, netýraj ma aj ty. Stačí tvoj otec. „Hľadá ťa nejaký chlap!“ „Nejaký chlap?“--- oki, už idem ---  DODO. Zbadal, pochopil. Z Ducha Svätého to byť nemohlo. „Preto si neprišla?“  --- áno preto, nemohla som sa ti pozrieť do očí --- „Ja ... ja ťa milujem. Ja chcem mať s tebou aj naše deti. Toto bude naše dieťa. Ľúbim ťa.“ --- ako facka, ako pohladenie, ako láska ... ďakujem ti, Bože.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru