Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odpovězte si 1.

19. 09. 2008
0
0
587
Autor
CAL

Trocha myšlenek a promluvení do duše...

Daruj kousek sebe pro dav lidí jen tak směle. Vybírej chytře, tak aniž bys neudělal někomu tíže.

Zvol si jednoho, který Ti bude tlumočit, co vlastně za myšlenky budeš potřebovat vyřešit.

Dám Ti do ruky pergameny, aby jsi neztratil naději, že vše napsané ještě nemají.

Dám Ti i pero s drahým inkoustem, to aby jsi započal svůj velký úděl.

Tak jako s duší nakládáme opatrně i ty tvoř velice pomalu a sebejistě, jelikož chyby netolerujeme.

Není nás mnoho, kteří určují, co je správné a co není. Vyber někoho a rozsuď, kdo si zaslouží žít více než-li my.

My prostí lidé, my kteří v davu chodíme. Jsme pouze lidé, kteří tvoří dějiny. To, co už napíšeš ty jsou pouze slova, která můžou zmařit i lidské životy. Proto nepromarni drahý inkoust s pergameny, které Ti vkládáme do rukou. Jiné šance se Ti třeba už nenaskytnou.

Máš už zvolené jméno, ano? Piš opatrně, ať se nedopustíš ještě větších chyb.

Nech mě hádat člověče, tvůj papír je prázdný. Vím to, jelikož se zdráháš jako zbabělec v háji.

Nu což, předám tuto zprávu dalšímu, který bude muset vybrat za Tebe. Nerozčiluj se tedy prosímtě, označím-li Tě záhadně.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru